tc47 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da vant Grandi0sa cupen på straffer etter 2-2 etter ekstra omganger. Hvor jeg traff tverleggeren på to straffer, hehe. Men faen, noen av de sjansene jeg bommet på før 90 min er helt vanvittige, selv om grandi0sa også hadde et par sjanser. Og jeg ga 1-1 målet til grandi0sa med en pasning tilbake til keeper, hvor han traff stolpen og fikk returen.. Takk for kampen og gratulerer. Straffekonken ble bare dum, hehe. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for kampen, ja! Som du sier, mitt første mål var egentlig bare dritt. Det hadde ikke vært noe å si på om du vant. Mye sjanser på slutten av ordinær tid, hvor du hadde de feteste. Straffekonken oppsummerer du greit, hehe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hehe jepp. Men en cup er en cup, og du vant til slutt. Din første er det vel? Grattis grattis. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Yes sir, første gang jeg er med, takk takk Cup er Cup, ja, så blir spennende å se hvordan jeg gjør det på FIFANorge sin nettliga Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er med på neste cup uansett, så bare meld meg opp hvis det plutselig blir startet tråd og cupen fyller seg opp fort. Gratulerer Grandi0sa, så virkelig ikke den komme, men kudos! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Joiner neste cup jeg også, pent om noen Pm'er meg og sier fra når innføringen starter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Same here. Blir vel linket her i tråden da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Steen er vel raskt på plass sikkert. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Ny SuperCup er startet opp, alle er velkomne til å delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå