tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) OK har gjort det, og lagt deg til. Midnatt? Endret 5. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Går innpå fifa nå, vi kan ta det med en gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Må spille ferdig noe med en kompis skjønner du. Er midnatt OK for deg? Kanskje 5 eller 10 på? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, går greit. Får varme opp litt, jeg. Send melding når du er klar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kriss 2 - 3 tc47 tc47 2 - 2 Kriss Kriss ledet 2-0 i andre kampen etter en horribel start av meg, men jeg burde avgjort den andre kamp med 3-2 mål noen minutter før slutten, aldri bommet på en slik sjanse før. Var litt småekkelt å spille resten av minuttene uten "2 måls ledelsen" på slutten der når jeg burde ha puttet veldig lett. Menmen. Takk for kampene; tight shit. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tc er videre. KJEEEDELIIIG! Sykt trist når du scorte 3-2 i 1. kampen! Men bra spilt, takk for kampene, lykke til videre! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hehe ja det målet var heldig, å chippe der burde ikke fungert, og det gjorde det jo ikke men det etter var flaks. Ellers ganske jevnt! Takk skal du ha. grandi0sa, med å ta den i morgen kveld kanskje? Søndag og mandag blir vanskelig, tirsdag er kanskje best isåfall. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faen, Leder jo 2-0 og så slipper eg til Messi litt for lett..... Men jeg vil ha en kamp mot deg en gang (UTEN lagg). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hadde du lagg? Jeg hadde faktisk veeeldig lite av det. Jeg hadde liiiitt i første kampen, men andre var jo laggfritt for min del. Merkelig, vanligvis er det samme for begge. Hehe ja Messi fikk litt mye plass på 2-1, men litt kaldt av meg å gå rundt keeperen med en heavy touch da. Endret 5. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde veldig mye lagg i første, og litt bedre i 2. kampen. Hakkete og syk delay. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Uff. Merkelig, og jeg ser den. Jeg sliter jævlig jeg og når det lagger. Helt umulig å spille på den måten som jeg spiller når det er lagg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer tc, ingen tvil om hvem jeg ønsker og tror vil vinne finalen nå. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer tc, ingen tvil om hvem jeg ønsker og tror vil vinne finalen nå. Takker nok en gang, for tilitten! Har fått en meget uteomsportselig oppladning, men har troen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har trua på underdogen Grandiosa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Med i kveld da grandi0sa eller blir det litt senere i uken? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sindre, har du lyst å spille bronsefinale? Jeg har tid idag Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Med i kveld da grandi0sa eller blir det litt senere i uken? Sorry sent svar. Jeg må jobbe på søndag (i dag), så får nok ikke spilt før mandag/tirsdag, om det er greit? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har faktisk vært utestengt i tre dager for det en moderator kalte personangrep. Prøvde å snakke fornuft med en religiøs fanatiker, men det funket ikke Men nok om det. Vi kan sikkert få spilt bronsefinale kanskje i kveld, eller en annen dag. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tirsdag. Må jobbe frem til 22:00. Funker å spille etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå