Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Gleder meg til finalen, ser for meg at Kriss eller Tc tar det, men Sindre kan fort overraske.

Takk for at du toner ned presset på meg :)

Forøvrig merkelig at nextlivee ikke har vært innom her. Mener å se han pålogget PSN omtrent hver gang jeg logger på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til finalen, ser for meg at Kriss eller Tc tar det, men Sindre kan fort overraske.

Takk for at du toner ned presset på meg :)

Forøvrig merkelig at nextlivee ikke har vært innom her. Mener å se han pålogget PSN omtrent hver gang jeg logger på.

Stemmer det... Har vært på HELE tiden. Kan ikke være på MSN når jeg gamer, for da detter jeg ut. Ikke sjekka psn engang... lavmål

Når karen reiser bort glemmer man seg selfølgelig litt bort. Han har ikke vært på psn iallefall!

Lykketil med den som er mest online på jevla diskusjon.no/forum mentaliteten!

Endret av w3eser
Lenke til kommentar

Slutt å syt, det er mange som sjeldent har tid til å logge på PSN, det er derfor man gjør avtaler i tråden. Tc ga deg sjansen både før han dro (da var du forresten ikke på PSN, gamet de to kveldene) og etter. Du var ikke på "HELE" tiden. Da får man heller la være å melde seg på diskusjon.no turneringer hvis man ikke kan sjekke tråden. Hvordan skal Steen vite at du er på PSN hele tiden? Det er klart at en avgjørelse må komme på grunnlag av denne tråden.

Lenke til kommentar

Når karen jeg skal spille mot reiser bort å ikke har mulighet for å spille + at fristen gikk ut. Går jeg selvsagt videre grunnet at han ikke har møtt opp. Vi prøvde begge å nå hverandre før han dro, men det passet dessverre dårlig for oss begge. Har lest igjennom reglene, men her blir det laget nye for hver dag. Lykketil!

Lenke til kommentar

Og hva med mandag og tirsdag som var innenfor fristen? Jeg ga tidlig beskjed om at jeg skulle reise bort i helgen og var med så og si hver dag før og etter det. Nei, jeg sjekket ikke PSN, men det gadd jeg rett og slett ikke. Sjekket MSN og skrev på forumet. Det skal være nok.

Lenke til kommentar

Egentlig en ganske unødvendig diskusjon. Regnele er klare, og jeg har presisert gang på gang, at jeg vil ta en avgjørelse på hvem som går videre på grunnlag av hva som skrives i denne tråden. Slik har reglene alltid vært, selv om det ikke er presisert svart på hvitt. Men jeg har blant annet presisert det i tidligere turneringen, også i denne. Det at du ikke finner deg i en reglene Weser, betyr ikke at du kan overstyre 15 andre som også er med på denne turneringen. Som Wisbatov sier, hvordan skal jeg kunne sjekke hva du skriver på PSN og MSN? I tillegg har fristen vært på nesten halvannen uke, inkludert utsettelse. Det at du glemmer at Tc var klar på tirsdagfår nesten stå for din regning. Jeg kan ikke ringe og minne deg på at du har en kvartfinale i SuperCupen du må spille.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Faen også :p Var så nære, så nære ved å komme til min første finale.

Startet med en veldig deffensiv formasjon i første omgang i første kampen så Gradioasen dominerer da. Så skifter jeg og dominerer andre omgang og vinner til slutt 5-3. Så starter jeg med suksessformasjonen, men blir regelrett overkjørt hele neste kamp som ender 5-1 til han.

Var sikker på at jeg skulle klare det, men forsvaret lakk som en sil i kamp 2 :(

Lenke til kommentar

Var i den syvende himmel etter en kjempestart i den 1. kampen, da jeg leder både 2-0 og 3-1. Så kom du voldsomt tilbake, og når du putta inn 5-3 på frispark helt på tampen av kampen trodde jeg løpet var kjørt :p

1. omgang i kamp nummer to har jeg veldig mange sjanser, men sliter med å score. Leder likevel 1-0 til pause, og vet at jeg trenger minst ett mål til. Så for meg at dette var en typisk kamp hvor jeg bommet på det som var av sjanser, men plutselig renner det inn etter pause. Var egentlig veldig nervøs når du reduserte til 4-1, så det var godt å få inn den siste der til 5-1.

Takk for kampene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...