Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får ha gratulerer.

Jo, takk skal du ha og takk for kampene.

Kamp nummer to blir egentlig ganske så håpløs grunnet laggingen. Aldri opplevd så mye hakking på FIFA før.

Angående feiringene. For meg har det nærmest blitt en slags refleks å feire etter ett mål. Jeg vrir høyrestikken i alle mulige retninger i ren ekstase. Som andre også har kommentert, så er feiringer fullstendig care for min del. Ikke en gang når du så replayene om og om igjen brydde jeg meg særlig. Hadde du feiret målene dine hadde jeg faktisk ikke tenkt over det en gang. Så følgelig var jeg ikke ute etter å provosere når jeg feiret, så jeg får bare beklage. Skal huske det til neste gang.

Lenke til kommentar

Bare så du vet det w3eser så venter jeg her i kveld. Skal se fotballkamp om ca 15 min så ja, får nesten bli etter det eller i pausen eller noe om du dukker opp. Du er ikke pålogget på MSN heller så.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jajaja, Sindre videre. Vanvittig ufortjent, men det er selvsagt min mening.

Sindre 2-1 Aunmar

Sindre 0-0 Aunmar

Første kamp er tullete fra min side. Du scorer på dine to(?) sjanser i en omgang med mye trilling fra deg, og jeg har vel to-tre i stolpen alene med keeper. Andre kamp er enveiskjøring. Nok en gang en syk Casillas og stolpene i veien som hindrer meg mange mål. Du hadde vel knapt et skudd på mål den kampen.

Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Da har jeg og Aunmar spilt. Jeg vant første kamp 2-1, så ble det 0-0 i andre. Har en følelse som sier at aunmar syntes at det var et veldig urettferdig resultat.

Har ingen taktikk som fungerer med Spania, så satset på at 5-3-2 skulle fungere. Hindre at du kom til farlige sjanser og jeg tok de kontringene jeg fikk. Hledigvis funket det og jeg får i det minste noen ekstra seeding-poeng.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Fristen er nå gått ut. Det vil si at Tc og Nextlivee ikke fikk spilt kampene sine. Ettersom Tc har vært frempå opptil flere ganger, mens Nextlivee ikke ha skrevet et eneste innlegg siden gruppespillet, eller vært pålogget siden 31/01, så går Tc47 videre på walk-over.

Trekningen for semi-finalene ga følgende utfall:

Grandi0sa - Sindre

Kriss - Tc47

Fristen for semi-finalene settes til søndag 07/02 kl. 23:59.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Så Nextlivee (w3ser) var på i går på PSN, men denne tråden bør regnes som tråden hvor vi hovedsaklig skal avtale. Jeg vet iallefall at jeg ikke kunne vært på ps3 for å sjekke om den jeg skulle spille kamp mot skulle logge på til enhver tid.

Gleder meg til finalen, ser for meg at Kriss eller Tc tar det, men Sindre kan fort overraske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...