Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner dere virkelig ikke irritasjonen når dere spiller online, stillingen er 3 - 2 til deg, motstanderen har scoret to flaksemål og i siste spilleminutt slår han en lang ball som forsvareren din klarerer inn i egen spiller, ballen ruller til motstanderen og han scorer 3 - 3 målet for å så feire som enten 1.) Roboten eller 2.) Samba, selvsagt velger han "avslutt kampen som uavgjort" rett etter.

Lenke til kommentar
Kjenner dere virkelig ikke irritasjonen når dere spiller online, stillingen er 3 - 2 til deg, motstanderen har scoret to flaksemål og i siste spilleminutt slår han en lang ball som forsvareren din klarerer inn i egen spiller, ballen ruller til motstanderen og han scorer 3 - 3 målet for å så feire som enten 1.) Roboten eller 2.) Samba, selvsagt velger han "avslutt kampen som uavgjort" rett etter.

Irriterer over at jeg slapp inn målet da, feiringen er fortsatt ganske care. :p

Lenke til kommentar

Du er ikke så ofte på w3ser, som f.eks nå hele kvelden. Så du sendte en melding kl 4 eller noe men da var jeg ikke hjemme. Anyway, eneste muligheten er senere i kveld så jeg ser etter deg på msn. Hvis ikke så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Kriss er videre etter å ha vunnet 5-2 og 5-4. Gratulerer! Hadde en dårlig følelse på forhånd ettersom jeg ikke har hatt tid til FIFA på over ei uke. Håpet imidlertid at jeg ikke skulle merke noe til det. Noe jeg tilsynelatende gjorde :p Må si jeg ble mektig imponert over effektiviteten din Kriss. Jeg overrasket meg selv til tider, med tanke på hvilke sjanser jeg klarte å brenne :p

Du var uansett best over to kamper og fortjener uten tvil å gå videre. Takk for kampene og lykke til videre :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

1. kamp

Kriss 5 - 2 Steen

2. kamp 5 - 4 Steen

Første kampen var jeg god, scorte på nesten alt, og du fikk fort en del scoringer i trynet. Etter dette kom du aldri tilbake i kampen

Andre kampen var utrolig spennende! Vi fulgte hverandre gjennom hele kampen. Mange store sjanser og begge to burde scort flere mål!

Takk for kampene! :)

Lenke til kommentar

Hvis ikke tc og nextlivee får spilt kampene sine så kommer jeg til å utsette fristen frem til tirsdag i neste uke. Men jeg vil presisere at fra og med neste cup vil jeg endre reglementet slik at hvis fristen ikke overholdes, så vil jeg sende videre den spilleren som har vært mest aktiv inne i tråden. Det pleier vanligvis ikke å være et problem, men det har vist seg ved flere anledninger at flere brukere fåretrekker å avtale kamper utenfor tråden. Det gir meg et dillemma når jeg skal sende videre den mest aktive, når den ene parten prater gjennom tråden og den andre gjennom PM. Det vil si at hvis en spiller velger å ikke kommunisere gjennom tråden, vil det kunne slå tilbake på en hvis kampene ikke blir spilt. Jeg liker ikke tanken på å sende noen ut på den måten, men å endre reglementet slik er den eneste løsningen jeg ser på problemet. Det vil uansett være likt for alle.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...