Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Om det er en jevn kamp blir det ofte litt feiringer. Tettere oppgjør blir litt mer relax og man gjør det kjapt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Feirer kun skikkelig hvis jeg sliter for å få målet eller har scoret mange og eier den jeg spiller mot Men som Latias skriver, feiringer er litt care, det er bar et spill Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funker fett å psyke ut motstanderen med en laaaang løpetur mot midten og påfølgende repriser. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det som irriterer mest er folk som skal se reprisen av målet sitt om og om igjen... Tror jeg kan være klar til kl. 21.00 Aunmar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kjenner dere virkelig ikke irritasjonen når dere spiller online, stillingen er 3 - 2 til deg, motstanderen har scoret to flaksemål og i siste spilleminutt slår han en lang ball som forsvareren din klarerer inn i egen spiller, ballen ruller til motstanderen og han scorer 3 - 3 målet for å så feire som enten 1.) Roboten eller 2.) Samba, selvsagt velger han "avslutt kampen som uavgjort" rett etter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Blir jo litt frustrert, men det er ikke så ille. Har nesten aldri opplevd det heller. Hva er egentlig så ille med Samba? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kjenner dere virkelig ikke irritasjonen når dere spiller online, stillingen er 3 - 2 til deg, motstanderen har scoret to flaksemål og i siste spilleminutt slår han en lang ball som forsvareren din klarerer inn i egen spiller, ballen ruller til motstanderen og han scorer 3 - 3 målet for å så feire som enten 1.) Roboten eller 2.) Samba, selvsagt velger han "avslutt kampen som uavgjort" rett etter. Irriterer over at jeg slapp inn målet da, feiringen er fortsatt ganske care. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Blir jo litt frustrert, men det er ikke så ille. Har nesten aldri opplevd det heller. Hva er egentlig så ille med Samba? En feiring man utelukkende skal bruke etter et skikkelig brasiliansk kunstmål Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg elsker å irritere med roboten! Blir egentlig kun brukt på de "viktige" scoringene. Endret 28. januar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hysj hysj hele veien tilbake til midtbanen før du avslutter med et eller annet er übert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg elsker å irritere med roboten! Blir egentlig kun brukt på de "viktige" scoringene. Hysj hysj hele veien tilbake til midtbanen før du avslutter med et eller annet er übert. Med andre ord, drittsekk oppførsel Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, jeg er syk slem når jeg feirer målene mine Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sier ikke at dere er slemme, men det er sånn oppførsel som fortjener noen skikkelige sure tap, der motstanderen terger dere all the way og får vinnermålet 97min på overtid etter ballen har truffet begge stolpene, ryggen på egen forsvarer og hodet på keeper Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ok, kanskje det er en dårlig vane, men etter å spille med kompisen min så og si hver dag etter skolen, så har det blitt en vane å irritere hverandre når vi scorer. Men nok off-topic egentlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du er ikke så ofte på w3ser, som f.eks nå hele kvelden. Så du sendte en melding kl 4 eller noe men da var jeg ikke hjemme. Anyway, eneste muligheten er senere i kveld så jeg ser etter deg på msn. Hvis ikke så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Kriss er videre etter å ha vunnet 5-2 og 5-4. Gratulerer! Hadde en dårlig følelse på forhånd ettersom jeg ikke har hatt tid til FIFA på over ei uke. Håpet imidlertid at jeg ikke skulle merke noe til det. Noe jeg tilsynelatende gjorde Må si jeg ble mektig imponert over effektiviteten din Kriss. Jeg overrasket meg selv til tider, med tanke på hvilke sjanser jeg klarte å brenne Du var uansett best over to kamper og fortjener uten tvil å gå videre. Takk for kampene og lykke til videre Endret 28. januar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 1. kamp Kriss 5 - 2 Steen 2. kamp 5 - 4 Steen Første kampen var jeg god, scorte på nesten alt, og du fikk fort en del scoringer i trynet. Etter dette kom du aldri tilbake i kampen Andre kampen var utrolig spennende! Vi fulgte hverandre gjennom hele kampen. Mange store sjanser og begge to burde scort flere mål! Takk for kampene! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Woooooah! Grattis Kriss. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hvis ikke tc og nextlivee får spilt kampene sine så kommer jeg til å utsette fristen frem til tirsdag i neste uke. Men jeg vil presisere at fra og med neste cup vil jeg endre reglementet slik at hvis fristen ikke overholdes, så vil jeg sende videre den spilleren som har vært mest aktiv inne i tråden. Det pleier vanligvis ikke å være et problem, men det har vist seg ved flere anledninger at flere brukere fåretrekker å avtale kamper utenfor tråden. Det gir meg et dillemma når jeg skal sende videre den mest aktive, når den ene parten prater gjennom tråden og den andre gjennom PM. Det vil si at hvis en spiller velger å ikke kommunisere gjennom tråden, vil det kunne slå tilbake på en hvis kampene ikke blir spilt. Jeg liker ikke tanken på å sende noen ut på den måten, men å endre reglementet slik er den eneste løsningen jeg ser på problemet. Det vil uansett være likt for alle. Endret 28. januar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå