Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kampene, Wis. Du vant vel egentlig den første 3-0? Var fullstending fraværende den første kampen. Andre kampen var et lite sjokk. Helt annerledes enn den første.

Kampene mot Autzen vant jeg 3-1 og 4-2. Takk for kampene. Hadde en fin flyt i spillet mitt etter den andre kampen mot Wis.

Er alle kampene i vår gruppe ferdigspilt?

Lenke til kommentar

Jeg minner om at det er drøye to døgn til fristen for gruppekampene går ut.

Jeg ser at autzen har spurt når det passer å spille kampene, uten å få noen respons. Jeg ønsker egentlig ikke å legge meg opp i kommunikasjonen dere imellom, ettersom dere kan kommunisere via PM eller PSN uten at jeg vet noe om det. Men jeg minner om at hvis kamper med avgjørende betydning ikke blir spilt, så vil spilleren som har vært mest aktiv og prøvd å få spilt kampene bli prioritert.

Lenke til kommentar

Jeg er isåfall gira på å få spilt kampene, men har ikke sett at Nextlivee har postet så mye her i tråden i det siste. Skal se om jeg kan få tak i han over PSN. ;)

edit: hadde fått en friend request av han nå, så tror kampene blir spilt nå snart.

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Da er alle kvartfinale finalistene klar, og kvartfinalene vil bli trukket. Det er fortsatt noen kamper som ikke er blitt spilt, og som er avgjørende for utdeling av seedingpoeng. Jeg vil imidlertid ikke mase på noen for å få disse kampene spilt.

Kvartfinaler:

Aunron - Sindre

Lunatic - Grandi0sa

Kriss - Steen Jadd

Nextlivee - Tc47

Lykke til! :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...