Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdigspilt mot Cylonia. Første endte 6-1 til meg. Relativt enkel kamp der jeg cruiset igjennom. Bassong fikk etter hvert rødt kort, men ble likevel benyttet i andre kamp. Lest reglene? Andre kamp endte 5-1 til meg. Lå under 1-0 en liten stund pga rusk, men fikk til slutt 5-1. Her fikk Woodgate rødt kort.

Takk for kampene.

Kun Gjarum igjen nå. Bare si i fra når du vil spille.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Sendte melding til både deg og Grandi0sa. Det sto i "adresseboken" min at du spilte avspark Argentina - England.

Sorry, da fikk jeg den ikke med meg.

Jeg kan gjerne få spilt kampene i morgen. Bare gi et tidspunkt. Det gjelder til alle i gruppa. ;)

Lenke til kommentar

2 - 0 til meg

4 - 0 til grandi0sa

Utrolig latterlig av meg i andre kamp, men man så tendenser til at jeg skulle tabbe meg ut i første kamp. Dumt av meg å undervurdere deg såpass til å starte med Welbeck på topp og Rooney på midtbanen i andre kampen iallefall, men jeg kommer nok sterkere tilbake i neste turnering. Jeg tviler på at det overhodet vil bli mulig og bli gruppetoer for min del nå.

Lenke til kommentar

Takk for kampene, må rett og slett gi opp FIFA snart eller muligens komme meg tilbake til der jeg var. All honnør til deg for å sette sjansene dine og i den andre kampen skapte du klart mest, men i den første var det en skandale av meg. Jeg hadde vel 6 - 6 situasjoner en mot en før du i det hele tatt scorte 1 - 0 målet og det bare fortsatte utover i tillegg til 60 % av ballen, men som sagt før; det er ingen unnskyldninger, bra av deg og lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...