hysing Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Skrudde sammen en PC av diverse deler vi har i huset i dag. Vi har oppgradert mye i familien opp gjennom tidene, og det har derfor nødvendig hvis blitt igjen mye deler fra det gamle, men nok om det. Saken er at: Da jeg skrudde opp en gammal kasse datert 1996 fannt jeg de største kjøleribben i manns minne. Den måler 75 mm lang 60 mm bred og 30 mm høy. Noe jeg også la merke til er at den nye maskinen, (den jeg spiller på ++), ikke hadde hatt noe mot litt kjørling. Både Chipset og 3Dkort har noen små standardvifter som jeg gjerne skulle ha skifta ut. Er den "nye ribba mer effektiv enn en 4-5 cm stor vifte? med vifteblader påa ca 0,5 cm? Dessuten klarte jeg å montrere VGAkjørler på baksiden. Da kan jeg ha både vifte og ribbe, men vifta vil ikke få kontakt men kjernen fordi baksiden er full av små kretser ++ Hva ber jeg gjøre? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 75 mm lang 60 mm bred og 30 mm Er dette så stort da? Min Alpha PAL er jo 80x80x45,5mm. Og Alpha PAL8942 er jo 78,5x90x42mm. Er ikke sikker på om den ribba du fant er god nok alene. Men den sammen med en mer stillegående vifte vil nok duge. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 er sikkert sånn pentium 2 kjøler... stygg er den, funker ikke sånn altfor bra... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det er ikke størrelsen det kommer an på vet du det er hvordan du bruker den :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det er ikke størrelsen det kommer an på vet dudet er hvordan du bruker den :wink: utforming og materialet den er laget av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå