spezzy93 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei har hatt hd2 i snart 2-3uker, og istarten sleit jeg noe jævli med sms men lasta ned ny ROM oppdatering som fiksa dette, idag igjen sliter jeg med og sende sms, det som skjer var at jeg sendte noen meldinger i morrest (08tiden) og de jeg sendte de til motok de no (21.13) på kvelden.. noen som har noen tipps om hva jeg kan gjøre for og få fiksa det? Lenke til kommentar
keeisr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du er ikke alene, jeg sliter med det samme selv.. HTC har jo lagt ut en såkaldt "Sms-fix" på support siden, men den la jeg inn 23/12/2009.. Og den ser ikke ut til å ha hjulpet det minste, for jeg har fortsatt meldinger som henger seg opp i utboksen.. =/ Vet ikke hva jeg skal gjøre, er NOE så frustrerende.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 har samme problemet, og nyeste firmware og smsfix, bruker å løse seg om man slår mobilen av og på, så jeg er begynt å skru den av og på et par ganger om dagen nu for å være på den sikre sia Lenke til kommentar
spezzy93 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Sett at det har kommet ENDA en ny FIX for sms, til meg funka den ser det ut som, har ikke merka noe bugg med sms etter jeg innstalerte den.. Lenke til kommentar
OBrumm Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den siste fixen som kom den 14/1 er fjerna igjen!!!!!!???????? Sett at det har kommet ENDA en ny FIX for sms, til meg funka den ser det ut som, har ikke merka noe bugg med sms etter jeg innstalerte den.. Lenke til kommentar
bebezao Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har også samme problemet. Kontaktet HTC og fikk beskjed at ny fix skulle komme ut i løpet av januar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå