Ageurk Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har mottatt brev til sommerinnkallingen enda? Fikk nemlig byttet til sommeren 2010 for noen uker siden, men enda ikke fått brev med innkalling. Bør jeg ringe? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kommer snart, er igjennom vandel sjekk å kommer derfor i puljer. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Etter jeg bytta, fikk jeg beskjed om at jeg ville få innkallelsen i starten av mai en gang Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg fikk beskjed om at den ville komme etter en måned fra jeg fikk byttet (fra HMKG til ArtBn), så han regnet med i slutten av april eller i mai engang. Mulig den kommer senere også, men håper ikke det. De sjekker vel vandel også, som andre har nevnt. Må si jeg føler meg smått litt ensom her tho Virker ikke som det er særlig mange her på forumet som skal i ArtBn. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er ihvertfall samme leir som oss i Panser Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg fikk beskjed om at den ville komme etter en måned fra jeg fikk byttet (fra HMKG til ArtBn), så han regnet med i slutten av april eller i mai engang. Mulig den kommer senere også, men håper ikke det. De sjekker vel vandel også, som andre har nevnt. Må si jeg føler meg smått litt ensom her tho Virker ikke som det er særlig mange her på forumet som skal i ArtBn. Nå vil antagelig jeg også bli kalt inn til ArtBn. Hadde jo egentlig søkt UB, men hadde ikke lagt ved nødvendig dokumentasjon fra lege etter at jeg fikk hjernrystelse i 2008. Jeg lå inne til observasjon en natt, men dette hadde jeg ikke dokumentasjon på. Litt tidligere her ringte en offiser og lurte på om jeg hadde noe spørsmål vedrørende søknaden. Jeg spurte om det var viktig å stresse med papirer fra lege i mitt tilfelle, han sa at det ikke var vits i. Alt dette fikk jeg vite i går, da jeg ringte inn og lurte på om når innkallelsen eventuelt kom til å komme. Søknaden kan fortsatt bli vurdert, men da skal de ha ganske mange innkompetente søker noe som i realiteten ikke kommer til å skje. Men jeg ser fram til ArtBn og tror det vil bli et interessant år:) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da var sesjon fullført, fikk desverre ikke tjenestedyktig Men de sa at det ikke ville være negativt senere i livet. Det var det samme, men det var heller positivt å ha gjennomført førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg fikk beskjed om at den ville komme etter en måned fra jeg fikk byttet (fra HMKG til ArtBn), så han regnet med i slutten av april eller i mai engang. Mulig den kommer senere også, men håper ikke det. De sjekker vel vandel også, som andre har nevnt. Må si jeg føler meg smått litt ensom her tho Virker ikke som det er særlig mange her på forumet som skal i ArtBn. Nå vil antagelig jeg også bli kalt inn til ArtBn. Hadde jo egentlig søkt UB, men hadde ikke lagt ved nødvendig dokumentasjon fra lege etter at jeg fikk hjernrystelse i 2008. Jeg lå inne til observasjon en natt, men dette hadde jeg ikke dokumentasjon på. Litt tidligere her ringte en offiser og lurte på om jeg hadde noe spørsmål vedrørende søknaden. Jeg spurte om det var viktig å stresse med papirer fra lege i mitt tilfelle, han sa at det ikke var vits i. Alt dette fikk jeg vite i går, da jeg ringte inn og lurte på om når innkallelsen eventuelt kom til å komme. Søknaden kan fortsatt bli vurdert, men da skal de ha ganske mange innkompetente søker noe som i realiteten ikke kommer til å skje. Men jeg ser fram til ArtBn og tror det vil bli et interessant år:) Leit å høre. Men det er vel fortsatt ikke for sent? Uansett tror og håper jeg at ArtBn vil være en veldig hyggelig og spennende opplevelse for oss! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er 91, og har ikke fått innkalling enda. Så lurer på om jeg kan skifte til fks IT eller noe. En kompis fikk det som valg på sesjon, jeg fikk ikke. Jeg synes det hadde vært awesome å kommet på IT i forsvaret. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 @Goldenshoten: det er vel ikke for sent, men nå har jeg egentlig innstilt meg på ArtBn og lest meg litt opp på hva mulighetene er der. Jeg synes at Lokaliseringsbatteriet virker spennende. Ellers er jo kanoner alltid kult;) Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ja, du tenker på artillerijeger, eller? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ja, såvidt jeg har skjønt er det en ettertraktet tjeneste. Lenke til kommentar
235213492381 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Slenger meg på her, begynner å bli litt skeptisk. Har søkt Hærens Befalsskole; sendt inn søknad, sendt inn vedlegg og egenerklæring osv, og venter på innkalling til FOS. Per dags dato (18. april) har det enda ikke dukket opp noe i posten... Noen her som har søkt som har fått innkalling til FOS? Lenke til kommentar
235213492381 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Forresten, glem det Hærens Befalsskole skriver på Facebook at innkallingen til FOS vil bli sendt ut midt i Mai en gang. For dere som har spørsmål ang. befalsutdanning, ta en titt på HBs facebook-side dere også! Mye god info og raske svar: http://www.facebook.com/pages/Haerens-befalsskole/195011012063?v=wall Lenke til kommentar
MP88 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet hvor langt utover våren man kan risikere å få varsel om planlagt innkallelse? Skjønte det slik at flesteparten skulle få (og etter innleggene her å dømme, har fått)varselet i løpet av mars, men har ikke hørt noe ennå. Lenke til kommentar
r1hunter Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 GSV, 13 juli noen andre? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ja, jeg også Hvis jeg ikke kommer inn på HBS da, som jeg vet jeg gjør hehe... Vil uansett søke meg opp på HBS GSV, så ender opp der oppe uansett! Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Madla 25.07 noen? Ja, meg, fikk brev om det i går Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 GSV, 13 juli noen andre? Skal oppover jeg også. Var egentlig innkalt i garden, men ringte og fikk bytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå