Bobbylove Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg skal inn i august å har svært lite peiling. Men så vidt jeg kan forstå blir man plassert etter rekrutten. Hvor bra du gjør det på rekrutten avgjør da hvor du havner. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen som vet hvordan fordelingen i Panserbataljonen foregår? Blir man fordelt i de forskjellige eskadronene etter rekrutten eller er dette noe man kan ringe/ sende mail om og be om å bli plassert i en spesiell eskadron? Ingen av delene. Du blir plassert før rekrutten. Det er mulig du kan påvirke det på et intervju under innrykksdagen, praksisen varierer. Men det er i stor grad tilfeldig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jamen da er det jo bare å krysse fingrene for enten storm eller kavaleri da... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jasså? Det er stor kamp om plassene i Storm er et ikke? Jeg skal inn i august, har fått plass i Panserbn, er allerede jeg plassert i feks kavaleri? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ringte til forsvaret og fikk beskjed om at jeg var planlagt innkalt til garden i oktober, men fikk mekka meg plass i juli isteden Gleder meg som en liten unge på julaften Lenke til kommentar
digfeltil Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ringte til forsvaret og fikk beskjed om at jeg var planlagt innkalt til garden i oktober, men fikk mekka meg plass i juli isteden Gleder meg som en liten unge på julaften O, garden i juli her og! Var orginalt innkalt til CSSBN i januar 2011, men søkte om avdelingsbytte til garden. Må si jeg gru-gleder meg (i overkant på grue-siden fordi jeg ikke greier å stå opp om morran ). Men da sees vi kanskje da! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ringte til forsvaret og fikk beskjed om at jeg var planlagt innkalt til garden i oktober, men fikk mekka meg plass i juli isteden Gleder meg som en liten unge på julaften O, garden i juli her og! Var orginalt innkalt til CSSBN i januar 2011, men søkte om avdelingsbytte til garden. Må si jeg gru-gleder meg (i overkant på grue-siden fordi jeg ikke greier å stå opp om morran ). Men da sees vi kanskje da! Nice! Går nok bra til slutt det, du kommer garantert inn i rutina. Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jamen da er det jo bare å krysse fingrene for enten storm eller kavaleri da... Kalt inn til PBN? Skal inn i august - satser på stormesk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ringte og fikk byttet fra HMKG i April 2011 til PBN i august, ja Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Blir mange fra forumet på panserbataljonen i august ser det ut som. Er det sånn at vi får vite avdeling først når vi kommer dit eller får vi nærmere beskjed etterhvert? Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Slik jeg har oppfattet det, får vi ikke vite hvilken eskadron vi havner i, før innrykk iallefall. Noen som nevnte at vi kunne påvirke hvilken eskadron vi ble plassert i på selve innrykksdagen tror jeg? Lenke til kommentar
MP88 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ringte til forsvaret og fikk beskjed om at jeg var planlagt innkalt til garden i oktober, men fikk mekka meg plass i juli isteden Gleder meg som en liten unge på julaften Du sier du ringte og fikk vite at du var planlagt innkalt.... betyr det at du ikke har fått varselet om innkallelsen i posten ennå? Har ikke fått noe ennå jeg heller, men trodde dette skulle være sendt ut i løpet av mars jeg...? Var sikker på at jeg hadde sluppet unna jeg nå... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ringte til forsvaret og fikk beskjed om at jeg var planlagt innkalt til garden i oktober, men fikk mekka meg plass i juli isteden Gleder meg som en liten unge på julaften Du sier du ringte og fikk vite at du var planlagt innkalt.... betyr det at du ikke har fått varselet om innkallelsen i posten ennå? Har ikke fått noe ennå jeg heller, men trodde dette skulle være sendt ut i løpet av mars jeg...? Var sikker på at jeg hadde sluppet unna jeg nå... Hadde ikke fått det nei, men er ikke helt sikker på åssen det fungerer. Var på sesjon i starten av mars så regner med at det var grunnen til at jeg ikke hadde fått noe ennå. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 De kan ta inn folk på kort varsel før innrykk, men det er ikke særlig stor sjanse for det. Hovedfordelingen er ferdig, så hvis de ikke har planer for deg så langt, er det ikke så stor sjanse for at du blir kallt inn mot din vilje senere. Lenke til kommentar
Snakedoc Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har fått innkallelse til HTTS (Hærens Våpenskole Hærens taktiske treningssenter) Flere enn meg som skal her? =) Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå ble det artilleribataljonen i august på meg etter en haug telefoner Moralen: Den som maser får ! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ble selv innkalt i dag til Sjøforsvaret i mars 2011. Tenkte først å ringe og prøve å få til sommeren i stedet, men fant ut at det blir bra med 8 mnd fri hvor jeg kan reise litt. Er det sånn at man får vite hvor man blir plassert først etter rekrutten? Hadde vært konge å få komme på fartøy. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå ble det artilleribataljonen i august på meg etter en haug telefoner Moralen: Den som maser får ! Yeji, samme som meg, det! Virker som det kan bli en ganske givende og fin førstegangstjeneste! Lenke til kommentar
Snakedoc Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har hørt at kampeskadronen (KESK) er hvor store deler av eskadronen består av folk som har falt ut fallskjermjegeropptaket. Stemmer dette? Anyone? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har hørt at kampeskadronen (KESK) er hvor store deler av eskadronen består av folk som har falt ut fallskjermjegeropptaket. Stemmer dette? Anyone? Ja, det stemmer. I alle fall for juli-kullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå