RasmusKRiis Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Prøver ut de nye studiolysa.Hva synes dere? Endret 5. januar 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Veldig lyst, kommer til å bli verre om det er mørkere, mangler et poeng, et mål, blir litt kjedelig. test ut blitsene dine på seriøse bilder, ikke tull. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Enig med Mr. Olsen at dette ikke fungerte; men det er lov å eksperimentere - alle må gjennom diverse faser for å komme opp på et visst nivå (jeg for egen del jobber meg gjennom disse fasene selv for øyeblikket relatert blits/studio). RasmusKRiis: stå på, prøv ut alt du kommer på å prøve; erfaring er gull Endret 7. januar 2010 av TGB Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 "Littutbrent" stilen er fin den, blant annet en fotograf i magasinet som benytter seg voldsomt av den. Men dette er jo et bilde av "Ola Normann 16" i en gang. Ønsker meg ekstra belysning selv jeg, men har ikke kommet meg så langt. Som begge over meg sier, prøv ut lysene på tusenvis av motiver, så gleder jeg meg til å se flere rresultater! Mvh. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå