Betenkt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har Borderlands på disk og tenkte nå å installere det. Hadde det inne før jeg reformaterte for en stund tilbake, og nå vil jeg altså ha det inn igjen. Problemet er at jeg får Installation Error 1722 i begynnelsen, slik at jeg ikke får det inn på maskinen. Har prøvd å google og har prøvd bl.a. å rense registeret, restarte Windows Installer-tjenesten.. :S Kjører Windows 7 Ultimate 64 bit, spillet er kjøpt i butikk. Endret 5. januar 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har Borderlands på disk og tenkte nå å installere det. Hadde det inne før jeg reformaterte for en stund tilbake, og nå vil jeg altså ha det inn igjen.Problemet er at jeg får Installation Error 1722 i begynnelsen, slik at jeg ikke får det inn på maskinen. Har prøvd å google og har prøvd bl.a. å rense registeret, restarte Windows Installer-tjenesten.. :S Kjører Windows 7 Ultimate 64 bit, spillet er kjøpt i butikk. Hei, En god side på engeksk: http://msinfluentials.com/blogs/jesper/arc...tallshield.aspx Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Har Borderlands på disk og tenkte nå å installere det. Hadde det inne før jeg reformaterte for en stund tilbake, og nå vil jeg altså ha det inn igjen.Problemet er at jeg får Installation Error 1722 i begynnelsen, slik at jeg ikke får det inn på maskinen. Har prøvd å google og har prøvd bl.a. å rense registeret, restarte Windows Installer-tjenesten.. :S Kjører Windows 7 Ultimate 64 bit, spillet er kjøpt i butikk. Hei, En god side på engeksk: http://msinfluentials.com/blogs/jesper/arc...tallshield.aspx Tusen takk for tipset, men verdien den nettsiden foreslår å endre er allerede slik. Endret 6. januar 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå