TheFighter94 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 2 eller 3 råe egg 2dl Appelsinjuice Smoothie miks, som du får kjøpt frossen på butikken, (Banan,Mango og Blåbær) Da får du i deg nok av protein og karbohydrat, som du skal ha etter trening Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du får dessverre ikke i deg "nok" proteiner. 2-3 kokte/steikte egg inneholder 12-15g protein. 2-3 råe egg inneholder så lite som 5g protein fordi kroppen ikke klarer å ta opp alt. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Du får dessverre ikke i deg "nok" proteiner. 2-3 kokte/steikte egg inneholder 12-15g protein. 2-3 råe egg inneholder så lite som 5g protein fordi kroppen ikke klarer å ta opp alt. Da får jeg håpe det smaker like godt om jeg legger til en skje med proteinpulver. Da blir det 25 gram protein tilsammen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Det du kan gjøre er å lage en smootie av 300g cottage cheese (eller kesam), det gir hele 36g protein. Men ikke akkurat optimalt etter trening pgn av cottage cheese inneholder bare kasein. Endret 5. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
different Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 2 eller 3 råe egg2dl Appelsinjuice Smoothie miks, som du får kjøpt frossen på butikken, (Banan,Mango og Blåbær) Da får du i deg nok av protein og karbohydrat, som du skal ha etter trening Prøv 3-5 forskjellige frukter, proteinpulver med fruktsmak og eplejus. Da slipper du å drikke råe egg, som kroppen kun benytter rundt 50% av proteinet i, og tillegg smaker det brukbart. Endret 6. januar 2010 av different Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, akkurat nå har jeg bare proteinpulver som smaker sjokolade, men med en banan og 2 dl vann eller melk skal nok det gå ann Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Melk, banan, cottagecheese og sjokoladepulver, mm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå