TheCatIsALie Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg tror promod er hardcore (minus noen forskjeller kanskje), jeg får hitmarker altfor ofte. Du må nok ta deler av bygningen og klippe ut, så paste over sol-effekt. Så motion tracke slik at den alltid er der den skal være. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tror heller de har økt skaden sniper gjør. Ser du folk bruke andre våpen er det jo fremdeles 3-4 skudd for et kill, mens det i HC er nok å hive småstein på folk. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Hvordan vet du det? Du som har så mye erfaring med CoD4 og promod, burde da vite dette? Gå i devmap, skyt en i armen/foten og se nede ved killfeeden. Der skal det stå noe så fint som "You dealt 98 damage to SNORLX in the lower arm". Man dør ikke hvis det er skade under 100, mens man dør hvis det er over 100. Capish? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Hvordan vet du det? Du som har så mye erfaring med CoD4 og promod, burde da vite dette? Gå i devmap, skyt en i armen/foten og se nede ved killfeeden. Der skal det stå noe så fint som "You dealt 98 damage to SNORLX in the lower arm". Man dør ikke hvis det er skade under 100, mens man dør hvis det er over 100. Capish? Hvor mye damage du tar forskjellige steder på kroppen vet jeg ikke nei. Foretrekker å bare sikte på huet og håpe på det beste. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Hvordan vet du det? Du som har så mye erfaring med CoD4 og promod, burde da vite dette? Gå i devmap, skyt en i armen/foten og se nede ved killfeeden. Der skal det stå noe så fint som "You dealt 98 damage to SNORLX in the lower arm". Man dør ikke hvis det er skade under 100, mens man dør hvis det er over 100. Capish? Hvor mye damage du tar forskjellige steder på kroppen vet jeg ikke nei. Foretrekker å bare sikte på huet og håpe på det beste. Så hvorfor kommer du med uttalelser om damage i promod når du åpenbart ikke har fakta å støtte deg på? Og når andre kommer med fakta - da skal du absolutt ikke godta det folk sier, med mindre de kan dokumentere det til tusen. Me mad? Ja. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Promod er ikke HC. Ble nok en hitmarker fordi det er en wallbang. Ser ut som du treffer armen også kanskje. Litt vanskelig å se på youtube. Promod er ikke HC nei, men tviler på at man har 100 HP heller. Ikke 30 om HC kanskje, men 50 eller noe kanskje. På Promod har man 100hp. Sniperen skader 98 på arm/legg, og ellers skader den 428(elns). /discussion Hvordan vet du det? Du som har så mye erfaring med CoD4 og promod, burde da vite dette? Gå i devmap, skyt en i armen/foten og se nede ved killfeeden. Der skal det stå noe så fint som "You dealt 98 damage to SNORLX in the lower arm". Man dør ikke hvis det er skade under 100, mens man dør hvis det er over 100. Capish? Hvor mye damage du tar forskjellige steder på kroppen vet jeg ikke nei. Foretrekker å bare sikte på huet og håpe på det beste. Så hvorfor kommer du med uttalelser om damage i promod når du åpenbart ikke har fakta å støtte deg på? Og når andre kommer med fakta - da skal du absolutt ikke godta det folk sier, med mindre de kan dokumentere det til tusen. Me mad? Ja. Buhu. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Så hvorfor kommer du med uttalelser om damage i promod når du åpenbart ikke har fakta å støtte deg på? Og når andre kommer med fakta - da skal du absolutt ikke godta det folk sier, med mindre de kan dokumentere det til tusen. Me mad? Ja. Buhu. ...og der ble vi usaklige, ja? Ikke uvanlig deg, når du innser at dine tidligere påstander er feilaktige. Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) har lagt ut 3 videoer, men redigeringen er ikke tipp topp siden jeg er ny i den ting. Men killsa er ok, og neste video jeg legger ut vil bli syk Heter : n0r^Stl3, som da skal være en forkortelse av Norwegian Style og på yt : thapremiumacc ta en titt da vell! http://www.youtube.com/watch?v=h4suVk4mgFs <---- 2 http://www.youtube.com/watch?v=Eoa5cfiaQ_Q <---- 1 http://www.youtube.com/watch?v=u9gnOzyQOSM <-- den er en double kill , syykeste jeg noen gang har gjort på MW2. Endret 14. februar 2011 av MR 20.FPS Lenke til kommentar
Armador Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har en triple snipe kill i cod4 på broadcast med "fraps" en del sjukere egentlig... Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hehe fint. Du ser det er en wallbang+double kill+quick scope ja? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ja, men den er pur luck. dobbel kill kan til en viss grad beregnes, dog ikke wallbang. Ikke for det, moro å se på er det! Spill mw1 neste gang bare 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen klipp fra da jeg hadde Crossbow-dilla...spilte KUN med Crossbow, fikk mange fine klipp men er for lat til å spare på de fleste. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Huff, så mye konsoll a gitt... newbies 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Så hvorfor kommer du med uttalelser om damage i promod når du åpenbart ikke har fakta å støtte deg på? Og når andre kommer med fakta - da skal du absolutt ikke godta det folk sier, med mindre de kan dokumentere det til tusen. Me mad? Ja. Buhu. ...og der ble vi usaklige, ja? Ikke uvanlig deg, når du innser at dine tidligere påstander er feilaktige. Nei, jeg er litt av en drittsekk jeg. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har en triple snipe kill i cod4 på broadcast med "fraps" en del sjukere egentlig... Quad collateral på Vacant (MW2). 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har en triple snipe kill i cod4 på broadcast med "fraps" en del sjukere egentlig... Quad collateral på Vacant (MW2). Ikke for å være frekk, men ikke så vanskelig på MW2, de fleste spillerne er helt ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå