Prfction Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @Prfction Når presents kom fram var jeg sikker på at neste text kommet til å bli: A commando launch film. Vel så feil kan man ta ! Godt jobbet. Thank you Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvor syke er ikke videoene hans, synd at han ikke blir merket av Machinima eller noe lignende. Mange på machinima er jo bare boss, han hadde hvertfall løftet de opp ett par hakk. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvor syke er ikke videoene hans, synd at han ikke blir merket av Machinima eller noe lignende. Mange på machinima er jo bare boss, han hadde hvertfall løftet de opp ett par hakk. Umh..? Machinima uploader commentaries, ikke fine edit videoer, så blir feil og sammenligne slikt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har nylig sett en quickscope montage (som var forferdelig.), og han fyren der har videoer fra seg selv og. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Machinima har kjedelige videoer der du ser en MW2 match, lik 100000 andre, mens folk prater om alt de har lyst til.. akuratt hvorfor ser folk på det? Han berZerk nevner har frag-movie greier, noe lite effekter etter min mening, men bra spilt. Underholdende i forhold til machinima. Eneste machinima gjør bra er "how to annoy people, som igjen ikke machinima fortjener noen ære for, men geniet bak det. Håper Black Ops blir bra, for jeg kommer aldri til å få nok relativt bra gameplay fra COD4. Og jeg HATER å se igjennom demo filer. Tar evigheter. Men tror BO blir MW2 klone. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Machinima har kjedelige videoer der du ser en MW2 match, lik 100000 andre, mens folk prater om alt de har lyst til.. akuratt hvorfor ser folk på det? Han berZerk nevner har frag-movie greier, noe lite effekter etter min mening, men bra spilt. Underholdende i forhold til machinima. Eneste machinima gjør bra er "how to annoy people, som igjen ikke machinima fortjener noen ære for, men geniet bak det. Håper Black Ops blir bra, for jeg kommer aldri til å få nok relativt bra gameplay fra COD4. Og jeg HATER å se igjennom demo filer. Tar evigheter. Men tror BO blir MW2 klone. Ganske enig med deg. Ang black ops, tror jeg det blir ganske så nedtur. Ser ikke helt for meg black ops montager og slikt, syns ikke folkene ser så realistisk ut i Bo som i Mw2, men det er vel bare min mening. Tror det er lettere og lage mw2 montage fremfor Bo! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper Black Ops blir bra, for jeg kommer aldri til å få nok relativt bra gameplay fra COD4. Og jeg HATER å se igjennom demo filer. Tar evigheter. Men tror BO blir MW2 klone. Er bare å fortsette å spille, både seriøse matcher og random mixer på IRC Når jeg selv har hatt en fin runde eller to i en match, er det første jeg gjør å timestampe og lagre demoen i en spesiell mappe. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper Black Ops blir bra, for jeg kommer aldri til å få nok relativt bra gameplay fra COD4. Og jeg HATER å se igjennom demo filer. Tar evigheter. Men tror BO blir MW2 klone. Er bare å fortsette å spille, både seriøse matcher og random mixer på IRC Når jeg selv har hatt en fin runde eller to i en match, er det første jeg gjør å timestampe og lagre demoen i en spesiell mappe. Mix hater jeg, og match trenger jeg 2-3 fler for å kunne. Ellers er cod4.wars noe jeg har brukt endel før ja. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rwaiqsLyLBI Annbefalinger til endringer som jeg kan ta med til neste edit? (Helst ingen kommentarer fra Jevrio). Takk til Prfction for hjelp med CC. Endret 26. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (video) Annbefalinger til endringer som jeg kan ta med til neste edit? (Helst ingen kommentarer fra Jevrio). Takk til Prfction for hjelp med CC. Ingenting fra meg? Blir jo som å si "ikke si noe stygt, bare gode ting".. Men, er lei MW2 videoer, så skal ikke si noe. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fordi at du bare sier "MW2, æsj". Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, det er ekstremt mange nesten like montager av det.. Det kan ikke nektes for. Men blir vel ikke noe bedre da Black Ops kommer. Men de eneste videoene jeg virkelig liker, er vel Katha's, og 3-4 andre. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skjønner det. Men nå mener jeg at jeg vil ha >KONSTRUKTIV< kritikk med tanke på redigering og kvalitet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 <konstruktiv> Kvaliteten var veldig fin den, men virket smålaggy da du løp. Hvor mange FPS spiller du inn med? </konstruktiv> 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hehe =D 90fps. Hvis du ser på lag-o-meteret, ser du at det var pingen som var helt på trynet (På favela og terminal). Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (Helst ingen kommentarer fra Jevrio). Men nå mener jeg at jeg vil ha >KONSTRUKTIV< kritikk med tanke på redigering og kvalitet. :!: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk faktisk konstruktiv kritikk av han. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk faktisk konstruktiv kritikk av han. ja, helt utrolig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk faktisk konstruktiv kritikk av han. ja, helt utrolig. Fælt og alle misliker meg da.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg fikk faktisk konstruktiv kritikk av han. ja, helt utrolig. Fælt og alle misliker meg da.. Jeg missliker deg slettees ikke, bare når du klager over MW2 =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå