Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får Black Ops freelook (fly rundt i kartet og.. ja)?

Savnet i BCBC2 og MW2, og MOH. Liker å fly rundt, gir ofte bra intro av det.

Regner med det siden i de siste CoD Seriene har det vert mulig. Treyarch (Er ikke sikker på hvordan det skrivest) lagde jo WaW å der var det 'free spectate' :)

Lenke til kommentar

En liten test av det nye capture cardet til 200 kr :!:

- Så dette er hvordan det føles for meg å få en chopper gunner! :!:

Hvilken oppløsning? Tror 848x480 er fint, da du allerede har 480p. Om mulighet, prøv å kalibrere fargene litt, var litt intense/merkelige.

http://www.youtube.com/watch?v=x-OpLK3TsjQ den lagde jeg med PCI kort til ca 800kr. Sikkert billigere nå tho. Hva bruker du for å recorde? Og, er det USB eller PCI? DScaler er veldig god til å ta opp. God lyd var det. (tenker ikke på musikken).

Lenke til kommentar

En liten test av det nye capture cardet til 200 kr :!:

- Så dette er hvordan det føles for meg å få en chopper gunner! :!:

Hvilken oppløsning? Tror 848x480 er fint, da du allerede har 480p. Om mulighet, prøv å kalibrere fargene litt, var litt intense/merkelige.

http://www.youtube.com/watch?v=x-OpLK3TsjQ den lagde jeg med PCI kort til ca 800kr. Sikkert billigere nå tho. Hva bruker du for å recorde? Og, er det USB eller PCI? DScaler er veldig god til å ta opp. God lyd var det. (tenker ikke på musikken).

Jeg bruker noe som heter Deltaco EZ grabber. Jeg kjøpte det på JULA (ligner litt på biltema hvis man ikke vet hva det er). Jeg bruker en kompositt kabel og en av splitter til og kunne se på tven hva jeg spiller samtidig. EZ grabber er USB. Oppløsninga er jeg usikker på. Men har du/dere noen tips til å få bedre bildekvalitet? :cool:

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...