danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tro meg, jeg har sett mange med overdrevene effekter.. Men er det noen som kan gi ideer til effekter? Jeg har alle NewBlue effektene (Og en annen til å justere bildet med). Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Effekter er ikke teie om du vet hvordan de skal brukes. Teie ja Anyways, Selv så foretrekker jeg filmer uten en masse effekter. Men det kommer jo ann på hvordan man bruker disse. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Effekter er ikke teie om du vet hvordan de skal brukes. Teie ja [....] Fikset. Du er jo værre enn norsklæreren min.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Effekter er ikke teie om du vet hvordan de skal brukes. Teie ja [....] Fikset. Du er jo værre enn enquad, jo.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mWSDYxA2hmI Orka ikke å tenke på sync med lyd, da jeg er lei av å redigere montager :< to ting, hvis du er lei av å redigere så ikke gjør det. Andre er at hvis du ikke legger tid til ting DU vet burde forbedres, så hvorfor poste videoen her i det hele tatt? Du er ikke fornøyd men gidd ikke å gjøre noe med det, rar tankegang spør du meg. Endret 15. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hm, burde kanskje spille inn i heller 60-70fps med fraps. Spilte inn med fraps på 30fps, og spilte av litt for sakte, 10-20 fps virker visst laggy. Men har alle demoer enda. MEN, hvordan kan intro bli bra? "Introduksjon" av spillerne.. altså meg? Btw: Hvordan var den dingsen i hjørnet? Lekte meg litt i after effects. Tek-9-forumet anbefaler record i 30fps @ Fraps med /timescale 0.25 ingame Selv er jeg stor fan av matrix360, så det kan jo være en mulighet for å "introdusere" spilleren Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Går å gjøre alt av slow-motion i cod4player, ja, men er så mye lettere å leke med det senere. Kun i introen kan jeg lett bruke timescale. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Går å gjøre alt av slow-motion i cod4player, ja, men er så mye lettere å leke med det senere. Kun i introen kan jeg lett bruke timescale. Skjønte ikke helt innlegget, men hvis du recorder med /timescale 0.25 + 30fps i fraps får du den "smootheste looken". Deretter kan du senere i Vegas endre slowmo/fastmo Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Går å gjøre alt av slow-motion i cod4player, ja, men er så mye lettere å leke med det senere. Kun i introen kan jeg lett bruke timescale. Skjønte ikke helt innlegget, men hvis du recorder med /timescale 0.25 + 30fps i fraps får du den "smootheste looken". Deretter kan du senere i Vegas endre slowmo/fastmo 1. Det vil ta evigheter. 2. Da må jeg "resette" hastighet i sony vegas. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Går å gjøre alt av slow-motion i cod4player, ja, men er så mye lettere å leke med det senere. Kun i introen kan jeg lett bruke timescale. Skjønte ikke helt innlegget, men hvis du recorder med /timescale 0.25 + 30fps i fraps får du den "smootheste looken". Deretter kan du senere i Vegas endre slowmo/fastmo 1. Det vil ta evigheter. 2. Da må jeg "resette" hastighet i sony vegas. 1. Ja, men det er verd det. 2. Jau. Xfire nuh. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mWSDYxA2hmI Orka ikke å tenke på sync med lyd, da jeg er lei av å redigere montager :< to ting, hvis du er lei av å redigere så ikke gjør det. Andre er at hvis du ikke legger tid til ting DU vet burde forbedres, så hvorfor poste videoen her i det hele tatt? Du er ikke fornøyd men gidd ikke å gjøre noe med det, rar tankegang spør du meg. HAr jeg sagt at jeg ikke skal gjøre noe med det? HAr jeg sagt at jeg ikke er fornøyd? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det virker ikke som om du er så forbanna entusiastisk, nei. 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 fordi jeg ikke har tid til å jobbe med sync, betyr ikke at jeg ikke kan gjøre andre endringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor legge den ut nå da? Skjønner ikke poenget ditt her. Bedre å vente og legge ut en god video, enn å ikke vente og legge ut en video som du sier du ikke har jobbet så mye med. I mine øyne var ikke det den beste jeg har sett heller. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Her vil jeg bare ha en respons! Annbefalte ting jeg kan gjøre (Det med sync skrev jeg for at dere skulle ekskludere det). Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Arh!! MW2 failer sometimes.. Se denne jeg fikk tidligere idag da! Gjerne kommenter og rate! Subscribe hvis du vil se mer - http://www.youtube.com/watch?v=nEgRF_oSQsg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nei takk. Har sett nok MW2 for en livstid. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Får jo forøvrig hitmarkeren før du kniver. Edit: Var visst bare redigeringen som gjorde det slik at det så sånn ut. Endret 17. september 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå