tsghost Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ny film Fy faen så nice! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ny film Fy faen så nice! you got that right.. ville ikke møtte denna fyren på slagmarken Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ny film Spiller du på xbox? I så fall hvordan greier du å aime så forbanna raskt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 - Aim assist + høy sense regner jeg med Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Se filmen hos Youtube Når jeg selv velger hvilket map jeg vil spille online FFA. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan du prøve å forklare hvordan du gjør det, Merkoen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan du prøve å forklare hvordan du gjør det, Merkoen? Når du blir host på et game (Det ser du når du leter etter match, så er det folk som joiner deg). Så må du gå tilbake til hovedmenyen, velge FFA igjen.. Dette må du gjøre sykt raskt.. så jeg har laget en Macro på G19 tastaturet mitt som gjør alle tastetrykkene på 50ms Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Rate and comment Endret 15. januar 2010 av endtrax Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det der var vel mer en gameplay vid enn montage? Men nice var den! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Quick Joe is a beazt. Mener å ha sett deg på psn to, RIGHT? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Se filmen hos Youtube Nyoppstartet i Vegas, samtidig som dette bare er introen til min kommende sniper montage-film. Må bare få fikset demos-mappen, så jeg får recorda. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ny film Se filmen hos Youtube Fytti helvette! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Filma nesten ein heil runde ffa med sniper Er vel ikkje dette man kaller timescoping.... http://www.youtube.com/watch?v=2_LK6J0PB8 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan er det dere filmer på PC? Har prøvd ut noe som ikke gikk ut så altfor mye over FPS, men filene blir jo så sykt store så fort. Vil jo gjerne ha noen timer med gameplay å leke meg med Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan er det dere filmer på PC? Har prøvd ut noe som ikke gikk ut så altfor mye over FPS, men filene blir jo så sykt store så fort. Vil jo gjerne ha noen timer med gameplay å leke meg med /record i console. Deretter åpner du filen du finner i demos-mappen i programfiler med programmet Cod4player. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bortsett fra at det ikkje er console på den lovlige versjonen av cod mw2 Eg bruker fraps... ja, filene blir store... Du må slenge den innom ein eller anna video konventerings program... eg bruker Windows Live Movie Maker... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan er det dere filmer på PC? Har prøvd ut noe som ikke gikk ut så altfor mye over FPS, men filene blir jo så sykt store så fort. Vil jo gjerne ha noen timer med gameplay å leke meg med Bruk Fraps. Grunnen til at filene blir 'så sykt store' er pga du kjører i høy oppløsning. Jeg tar opp film i 1920x01080, det blir jo det samme som om du skal ta opp film i full HD. Setter du ned oppløsningen vil de ta mye mindre plass. Du kan jo bare bruke programmer som Vegas for å komprimere dem. Lenke til kommentar
hugbug28 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Snopmannen1: http://www.youtube.com/watch?v=sTqtPdlzO9w Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bortsett fra at det ikkje er console på den lovlige versjonen av cod mw2 Nå nevnte han ikke om det var CoD4 eller MW2 han siktet til, så jeg skrev det som antageligvis færrest vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå