magiQ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Prøv å endre på FPS den recorder i. Mulig du må teste det ut med egenvalgt også. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qUF3bifHtok Feedback? Beats, prøvd så godt jeg kunne og synke musikk med gameplay Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For mye slowmo og fastmo imo. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Likte ikke musikken, men fint redigert. Kunne kanskje vært mer redigert, og ikke bare speed-endringer tho. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Der fikk jeg endelig reuploadet montagen min, men nå fikk jeg denne meldingen av YT: Videoen Man On The Run reupload kan ha innhold som eies eller lisensieres av disse enhetene: Enhet: Music Publishing Rights Collecting Society Innholdstype: Musikaloppsetning Dette var ikke den jeg fikk forrige gang som gjaldt sony. Noen som vet om dette er i samme duren og den blir tatt ned igjen rimelig kjapt? Prøvde pitche trikset, men kan se ut som det ikke funket all verden. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Likte ikke musikken, men fint redigert. Kunne kanskje vært mer redigert, og ikke bare speed-endringer tho. Problemet hvis det skulle vært mer redigert og ikke speed-endringer, er at du bare hadde fått sett killet da, og ikke sett 2/3 på rad for eks. Er vel litt lame og se ett kill så flash, ett kill, ny effekt osv. Eller er jeg på bærtur? Det ble speedredigert grunnet at det passet best til musikk, og til beatsene Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Foresten som som har alternativt opptakingsprogram til Hauppaugen? TME kræsjer jo bare du ser på det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Foresten som som har alternativt opptakingsprogram til Hauppaugen? TME kræsjer jo bare du ser på det. Finnes noe "Sage TV" greier, men funker bare 30 dager, så må du fjerne fra registeret og installere på nytt. Men her funker TMS fint, bare jeg gir det litt tid. (PS! Ikke se på det!) Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qUF3bifHtok Feedback? Beats, prøvd så godt jeg kunne og synke musikk med gameplay Bra men du skulle latt skuddlydene vært høyere! Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qUF3bifHtok Feedback? Beats, prøvd så godt jeg kunne og synke musikk med gameplay Bra men du skulle latt skuddlydene vært høyere! Dem er ganske høye, og musikken er faktisk skrudd ned! Men det er synket med det store smellet.. Og da forsvinner mye av lyden, men hører du godt etter hører du dem Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er jeg fult klar over, men du bør alikavel skru opp Spas lyden, du gidder ikke lage samme, med bare høyere in game lyd? Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er jeg fult klar over, men du bør alikavel skru opp Spas lyden, du gidder ikke lage samme, med bare høyere in game lyd? Skulle gjerne gjort det! Men klippene er slettet :/ Sletter alt etter jeg har lagd en montage. Tar såpass stor plass. Men g'nite! Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hmm, har ikke lyd i AEE. Er ny til programet. Noen som vet hva det kan vere? Endret 9. september 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8dvmthDKp_4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hmm, har ikke lyd i AEE. Er ny til programet. Noen som vet hva det kan vere? Er ikke sikker, men mulig det bare er for video-effekter. At du ikke får lyd. Får du lyd i råfilmen? Eller i Sony Vegas/Premiere/hva enn du bruker? Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, har lyd i sony vegas med det klippet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, har lyd i sony vegas med det klippet. Da er det nok pga. After Effects er kun for video. Ikke lyd. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg mener å huske at jeg hadde lyd i AAE når jeg brukte det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da er det sikkert at After Effects ikke takler lyd codec eller noe sånt shit. Vegas får lyd, da er After Effects problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå