Prfction Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Njoa, helt grei. Liker ikke at du bruker samme effekt så mye, men det er smak og behag Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Mye enklere hvis du hadde oppdatert den andre tråden din imo Endret 20. august 2010 av liiland Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JnE1Tl1L0nQ Liker og lese feedback.. Subscribe hvis du vil se mer ! Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Samme folka her trur eg Lenke til kommentar
Mw2-SnipeR Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Dette er en teaser til montagen min som kommer i slutten av september. Subscribe gjerne hvis du liker det du ser. http://www.youtube.com/watch?v=ZJGHzjpdkh8 Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ikke nødvendigvis juggen som gjorde at han sponga, men skjønner poenget. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KrKyYlg10LI 7'ende montagen Er ikke så flink med sony, og middels gode kills i den montagen. Edit...: Wowowow.. Så ikke at den ble postet av meg for noen minutter siden.. :s Endret 21. august 2010 av Prfction Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det er nok å poste en film én gang, og å poste egne filmer på nytt så de skal komme med på neste side, utgår. To innlegg har blitt slettet. Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM og ikke her i tråde. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ny montage Link: Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ny montage Link: Har du ikke fått de to PM'ene jeg har sendt deg? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ny montage Link: Du har problemer med sony Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Here we go http://www.youtube.com/watch?v=0pbzO0eMeCU Enjoy! Kommenter sånn at jeg kan fikse feil, og bli bedre Subscribe hvis du likte det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Her har du tre ting jeg overhodet ikke likte. 1. Du har altfor høy lyd på selve spillet, så vi så vidt hører musikken og syncen (som burde vært der) når du skyter. 2. Du har bare ikke gode nok clips, vise at du får en enkel kill i montagen burde ikke vært der. 3. Jeg likte heller ikke at du skrev i montagen, ble litt irritert. Uansett så ser jeg frem til din neste montage og håper den blir hakket bedre enn denne Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Her har du tre ting jeg overhodet ikke likte. 1. Du har altfor høy lyd på selve spillet, så vi så vidt hører musikken og syncen (som burde vært der) når du skyter. 2. Du har bare ikke gode nok clips, vise at du får en enkel kill i montagen burde ikke vært der. 3. Jeg likte heller ikke at du skrev i montagen, ble litt irritert. Uansett så ser jeg frem til din neste montage og håper den blir hakket bedre enn denne 1. Lyden vet jeg tullet seg, hørtes helt anerledes ut i vegas. Og ingame lyden ble litt tullete den og, når jeg brukte fastforward 2. Det er en mixed up montage, winning cams og gameplay. Har bare ett klipp der jeg dreper bare 1 public. De andre har jeg hvertfall 2 kills i. Der med ak, har jeg bare klippet til sånn med vilje, så mye bedre ut. Det ene var da jeg ble flashet, og tok han som flashet meg da jeg var helt hvit av flashen 3. Må skrive litt i montagen, sånn at folk vet hva det går i Tusen takk for feedback! Skal prøve og fikse alt til neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Selv om hadde jeg forventet bedre clips. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skal fikse det Kommer ny vid på mandag i guess, hvis jeg ikke er for opptatt.. Men den inneholder bare winning killcams private. Altså, ikke setup, ikke missforstå Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Om du skal justere hastigheten på et klipp og beholde ingame lyden vennligst ikke bruk velocity. Bruk heller CTRL og dra klippet og deretter lock to stretch på audioen. Ellers, det vaffelkaken sa. Lenke til kommentar
sake Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ny montage Link: Du har problemer med sony Funker hvis du går via hidemyass: http://4.hidemyass.com/ip-1/encoded/Oi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9cmlVam5XMWZBclU%3D&f=norefer Dårlig kvalitet men du får ihvertfall sett filmen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvordan kommer man seg lett forbi dette. Vil det hjelpe å skru opp ingame lyden slik at det forstyrrer sangen litt eller vil Youtubes sikkerhets systemer bare overse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå