LasVeggis Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten. LasVeggis - www.youtube.com/lasveggis Spinexel - www.youtube.com/spinexel mr_blue- www.youtube.com/sigurdbjo hugbug28 - www.youtube.com/snopmannen1 JT_NIKO - www.youtube.com/NikolaiDoC Ulsokk1 - www.youtube.com/Ullsokk1 TrophyhunterPS3 - www.youtube.com/user/TrophyhunterPS3 mike_IV - www.youtube.com/TheModder1 MrBlastFM - www.youtube.com/mrblastfm Endret 14. februar 2011 av LasVeggis Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 eg gjorde det før da, men eg er innom youtube hver dag brukernavn: spinexel Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg fikk forresten Intensity Pro (ta opp i HD) til jul, så om dere kunne vært snille og sett på sida mi og kanskje subscriba hadde det eid Bare sånn at det ikke blir noen forvirring.. Intensity Pro, er det et program til PCen eller noe greier du kan koble til konsollen for å ta opp på PS3\Xbox\Tv ? Uansett, jeg spiller på PC, så bruker fraps for opptak. Har bare laget 1 klipp av Stealth Bomber for testing på youtube, regner med jeg kommer med en film etterhvert.. Bare vil ha en god del fine klipp. Blir litt tullete om bare 5 av 50 klippene i filmen er gode. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvorfor kommer jeg inn på lasveggis sin chanel selv om jeg trykker spinexel Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvorfor kommer jeg inn på lasveggis sin chanel selv om jeg trykker spinexel si det her http://www.youtube.com/user/spinexel Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 hvorfor kommer jeg inn på lasveggis sin chanel selv om jeg trykker spinexel si det her http://www.youtube.com/user/spinexel Haha, dårlig forsøk på å reklamere ^^ Neida, ordnet nå.. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg fikk forresten Intensity Pro (ta opp i HD) til jul, så om dere kunne vært snille og sett på sida mi og kanskje subscriba hadde det eid Bare sånn at det ikke blir noen forvirring.. Intensity Pro, er det et program til PCen eller noe greier du kan koble til konsollen for å ta opp på PS3\Xbox\Tv ? Uansett, jeg spiller på PC, så bruker fraps for opptak. Har bare laget 1 klipp av Stealth Bomber for testing på youtube, regner med jeg kommer med en film etterhvert.. Bare vil ha en god del fine klipp. Blir litt tullete om bare 5 av 50 klippene i filmen er gode. Intensity Pro er et "kort" man setter i PCen. Input med HDMI og output til skjerm med HDMI Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Intensity Pro er et "kort" man setter i PCen. Input med HDMI og output til skjerm med HDMI Aha Har HDMI støtte på skjerm+skjermkortselv, men blir selvsagt ingen forskjell om man bruker hd eller dvi kabel når man tar opptak i spill. Selv bruker jeg Fraps og tar opptak i Full HD (1080p). Fungerer greit Lenke til kommentar
sib Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lager mest montages, men har tenkt å uploade hele matcher etterhvert. www.youtube.com/sigurdbjo Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan tar man opp når man spiller på konsoll?? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan tar man opp når man spiller på konsoll?? Tror man må kjøpe en capture-card, eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvor får man tak i dette? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvor får man tak i dette? Om du finner det riktige navnet på tingen, så selger de det sikkert på elkjøp\komplett.no evt Dealextreme.com ;p Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Tråden sier post filmer ikke youtube accounter og spam om at alle skal subscribe. just sayin... Første filmen jeg lagde (et par dager etter release) Se filmen hos Youtube Bitteliten montage test Se filmen hos Youtube superluck Se filmen hos Youtube Endret 8. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
sib Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det står faktisk "brukernavn" svart på hvitt. Har ikke sett noe spam om subscribes heller. Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten. Endret 8. januar 2010 av mr_blue_ Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 @ Möllers tran: Siste no-scope headshote'n var helt sjuk! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det står faktisk "brukernavn" svart på hvitt. Har ikke sett noe spam om subscribes heller. Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten. grrreit leste ikke posten skikkelig, men snakket utifra trådnavnet- Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Trådnavnet var ikke det jeg som kom med, er moderator som har endret. Men er vel samme det om folk legger ut filmer eller account navn.. Endret 9. januar 2010 av LasVeggis Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ny film Se filmen hos Youtube Endret 10. januar 2010 av LasVeggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå