Thoraxx Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Måtte formatere min bærbare pc og installere Windows XP på nytt igjen. Nå finner jeg plutselig ikke den trådløse tilkoblingen i "nettverkstilkoblinger", står bare lokal tilkobling. Knappen for å aktivere wireless er på. Jeg er helt grønn på dette, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har du innstallert de nødvendige driverene for systemet samt trådløst nettverkskort? Lenke til kommentar
Thoraxx Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Har du innstallert de nødvendige driverene for systemet samt trådløst nettverkskort? Har bare èn cd med drivere, alt installerer seg automatisk med den.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kontrollpanel - System - Enhetsbehandlig - Maskinvare.... Finnes det noen ? i listen, dvs. enheter som ikke er innstallert? Lenke til kommentar
Thoraxx Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Såvidt jeg kan se er nettverkskortet installert..Står ingenting om trådløst. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva slags maskin har du, og er det et integrert trådløst nettverkskort eller et eksternt? Under maskinvare har du ingen enheter med spørsmålstegn? Lenke til kommentar
Thoraxx Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Er en HP-maskin, aner ikke mer. Integrert nettverkskort. Ser nå at det står et gult spørsmålstegn på "Nettverkskontroller", er dette problemet? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det betyr at du mangler en driver ja, mest sannsynlig til det trådløse kortet. Mer info om maskinen din finner du antagelig på en klistrelapp under maskinen.... Her står det HP modellnummer og ev. versjonsnummer etc. Ut i fra det kan vi finne ut hvilken driver du mangler. Lenke til kommentar
Thoraxx Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Okey, den installerte seg selv når jeg trykte på spørsmålstegnet, fungerer nå. Tusen, tusen takk, ukjente menneske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå