Gå til innhold

Avinstallere windows xp pro?

Anbefalte innlegg

Hei. Det hele startet med at jeg installerte windows xp pro på C disken. Jeg gjorde alt som var nødvendig fra drivere til programvare og alt var ferdig. Men for å komme til poenget, så glemte jeg å ta ut xp pro cden og windows ble innstalert 2 ganger til. Nå får jeg opp 3 ikoner når jeg starter windows xp. Hvordan sletter jeg de to siste versjonene? Jeg vil beholde den versjonen jeg installerte først...Hadde vært konge om noen veit åssen man gjør det.

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Det hele startet med at jeg installerte windows xp pro på C disken. Jeg gjorde alt som var nødvendig fra drivere til programvare og alt var ferdig. Men for å komme til poenget, så glemte jeg å ta ut xp pro cden og windows ble innstalert 2 ganger til. Nå får jeg opp 3 ikoner når jeg starter windows xp. Hvordan sletter jeg de to siste versjonene? Jeg vil beholde den versjonen jeg installerte først...Hadde vært konge om noen veit åssen man gjør det.

Mvh

Kenneth

Hvis du har datoen, kan du jo gjenopprette pc'en til den datoen du først installerte det.

Ellers må du kanskje formatere alt og legge det inn på nytt.

Lenke til kommentar

Kan ikke en gang skjønne hvordan du får til tre XP installasjoner på en pc.

Og hva mener du med ikoner?

Du får da ikke opp ikoner før etter du har startet XP.

Og for å få installert XP 3 ganger, må du jo ha 3 partisjoner, og valgt en ny partisjon hver eneste gang du installerte XP på nytt....det skjer ikke av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...