Gå til innhold

Nye detaljer om GT5!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

The February 2010 had an exclusive 10 pages article about Gran Turismo 5 and a GT Planet user posted the scans on their forums. Here's what we learn :

- Deformation for every car in the game although race cars will see even more damage

- First screens of GT5's night racing

- 1,000+ vehicles, all with modeled interiors

- Up to 16 players online

- Indy cars and tracks will be included

- Head tracking is reconfirmed and it's for use during racing

- Multi display is back (using 3 PS3's for a wider view)

- HD uploads to YouTube

- Weather

- Night racing for all tracks

- All cars will have cockpit view (the 170 premium are the ones on which the interior will also damage - the rest only external damage)

- Night & Day cycle and weather effects on all tracks

- Damage (visual and mechanical)

Kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å lese disse gode nyhetene gjorde ikke akkurat ventetiden noe lettere.

Får kose meg med Assassin's Creed II i mellomtiden da ^^,

EDIT:

Leste en kommentar på en annen nettside om at bilene fra GT5 Prologue saven vil kunne bli overtført til GT5, noen andre som hart hørt noe lignende?

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Nattracing :thumbup:

Ser for meg særdeles herlige gjenskinnseffekter der man kruser igjennon London!

Det beste med dette er jo når man kjører 24 timers løp etc. Du kjører lenge, blir sliten samtidig som det blir mørkt ute, kanskje begynner det og regne og du må pitte for og bytte til regn dekk osv. Fylle bensin eller fikse et punget dekk osv.

Denne realismen er noe jeg setter stor pris på :)

Lenke til kommentar

Hva er galt med styringen, det vinglet jo overalt, sjåføren her må jo ha vært på bærtur? Når personen som kjørte kræsjet, så så det ikke veldig realistisk ut. Skulle også ønsket at de viste frem litt skader. Håper det blir bedre enn dette, har ventet lenge på dette spillet.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ja, skulle ønske vi fikk se skadene snart!

La også merke til at bilene vinglet veldig, men han som kjørte på siste videoen var vel kanskje ikke akkurat verdens beste sjåfør? Hører i bakgrunnen "brake, brake, brake".

Men uansett, jeg gleder meg! Har spilt prolougen og demoen i litt for mange timer hittil.

Lenke til kommentar
Hva er galt med styringen, det vinglet jo overalt, sjåføren her må jo ha vært på bærtur? Når personen som kjørte kræsjet, så så det ikke veldig realistisk ut. Skulle også ønsket at de viste frem litt skader. Håper det blir bedre enn dette, har ventet lenge på dette spillet.

Styringen har de laget slik med vilje. Det er for at ungdommen i dag skal se hva som skjer når man kjører i fylla. :p Nei, hva tror du? At det er noe galt med styringen i det som sikkert blir ett av tidenes beste bilspill, eller at sjåføren er uvant med ratt på bilspill? Selve fysikken under kræsjingen, minus mangelen på skade, er blitt mye bedre enn tidligere GT spill. Du må gjerne sende meg video av kræsjer i andre konsollspill som ser mer realistisk ut.

Eller så hørtest jo lyden ganske så mye bedre ut, spesielt under replay. Bare synd det kameraet de filmet med ikke klarer å fange opp lyden på ett skikkelig vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...