Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg lurer på om jeg kan skaffe meg en universal ladder til min Acer Aspira 5930G? Anyone? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ikkeno problem! Eller, lurer du på hvor? Endret 5. januar 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja hvor? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Elkjøp, Expert, etc? Har dem der jeg jobber, går til så og si alt, ca 500kr for en slik. For bestilling av original lader, hør med www.eet.no eller kontakt Acer direkte Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://www.ps.no/ArtLst.aspx?s=140163 Lenke til kommentar
Johnny Thrust Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg kunne ikke gitt et bedre svar, Olaola. Husk at strømstyrken (àmpere) på laderen er uviktig, så lenge den ikke er lavere enn det maskinen trenger/trekker for å lade batteri og drive maskinen. Strømstyrken på adapteret indikerer kun indikerer hvor mye strøm den klarer å levere batteriet. Polariteten i pluggen, pluggstørrelse og ladespenning må natuligvis stemme overens med orginal-adapteret. -Lap Guru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok, drar på Elkjøp neste uke og skaffer en lader i stede for og sende inn PCen, skal uansett kjøpe ny om ikke lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå