Jajakanskjedet Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hei Jeg har lyst å formatere pcen, men jeg slettet erecovery management fra pcen for lenge siden. Jeg overførte hele mappen fra pcen til faren min, (programfiler - acer - erecovery management) Hans pc er windows 7, jeg har vista. Om jeg formaterer pcen med dette programmet som jeg overførte, vil det gå bra? Eller er det noe gale med det? Vil ikke at noe absolutt gale skal skje Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Du formaterer under installasjon av Windows Endret 6. januar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om programmet du kopierte fra Win 7 pc'n vil fungere på din Vista vet jeg ikke. Du kan prøve. Enten vil det fungere eller så fungerer det ikke. Man behøver ikke å benytte recovery managementprogrammet da du kan gjøre det samme ved å trykke ALT + F10 under oppstart av pc'n. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Har faktisk gitt opp erecovery...har lyst på en FULL recovery av bode data c og d. Jeg skulle gjerne trykket alt+f10 under opptstart, men når jeg gjør det, skjer det ingenting? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk du erecovery til å kjøre? Hvis du ikke har gjort det, så prøv og trykk alt + f10 flere ganger (hold ned alt-tastet og tapp på f10-tasten). Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk det til å kjøre, men når jeg prøvde å "restore to factory settings" så, bare restartet pcen seg... Mener jeg har prøvd å trykke flere ganger på alt og f10...men skal prøve igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå