Kurt P Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heisann, spiller en del cs 1.6 på nettet (steam) Opplever ofte at jeg får connection lost 1 minutt etter jeg kobler til en server. Innimellom fungerer det, men det er sykt irriterende. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Stamy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Problemet for deg ligger nok i routeren din! Den har muligens satt av en sperring som blokkerer porten for css. Om du gjør følgende: Finn programmet kjør eller run (som det heter på engelsk) - skriv cmd i den og trykk ok - skriv så ipconfig/all og let etter "Standard Gateway" - Den ip skriver du i nettleseren din, KUN DE TALLENE og ikke noe http o.l! Der etter om det er en form for innlogging, skriver du admin som BÅDE brukernavn og passord! Slå av brannmuren din, aktiveR/Deaktiver UNP eller hva den het ( husker ikke hva som var riktig) og aktiver UVNP og prøv igjen! Håper det løser seg for deg! En annen ting som kan være årsak er om du sitter på trådløst og det er mange pc på i huset, det skjedde hvert fall med meg. Jeg måtte vente til steamID min var falt ut av server, så kunne jeg reconnecte og spille vanlig! Mvh stAMy Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kommer inn på routern, men finner ikke det du snakker om. Inne på firewall menyenen, kan jeg verken slå av eller på selve firewallen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 bumper jeg : ) Lenke til kommentar
Stamy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hmh, du må nesten bare fortsette å prøve deg frem. Jeg kan ikke guide deg her når jeg verken har samme router eller har noe som helst lignende forran meg, i så fall blir det bare vill gjetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå