Dicorn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heii ^^ Jeg har da kjøpt far cry 2, og spilt over nettet mange ganger... men så skulle jeg formatere pc'en også har jeg ikke fått det til igjen etterpå :O Det kommer bare opp hver gang jeg prøver og joine en match at PunkBuster eller noe kicka meg :O Kan noen være så snill og hjelpe meg, for jeg likte dette spillet veldig godt.. :/ Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, Windows Vista Home Premium 64-biters Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tok akkurat print screen nå, her er bildet: Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 KAn være at du er banna av punkbuster men ser ikke sånn ut, prøv å innstallere punkbuster igjen, manuelt kanskje Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er punkbuster? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Oppdater punkbuster manuelt: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk det akkurat til og funke igjen Jeg av installerte Far Cry 2 så installerte det på nytt igjen :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå