wantlol2k Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er på utkikk etter en side hvor jeg kan bestille serier på nette i postoppkrav eller lignende betallingsmåte, hvor jeg ikke behøver bankort. Er under 18, så dere skjønner det lar seg vanskelig gjøre på de fleste sider med mitt visa electron :-) Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Tja, prøvd cdon.com? Ja, cdon har den muligheten. Men de har desverre ikke Entourage sesong 4 inne på lager (som er det jeg tnker bestille). Noen lignende sider? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Zailor og cdon.com funker flott vist du ikke har visa. Når det kommer til utenlandske sider, så kan du bare glemme å prøve og handle uten visakort. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Zailor og cdon.com funker flott vist du ikke har visa. Når det kommer til utenlandske sider, så kan du bare glemme å prøve og handle uten visakort. Skal sjekke ut Zailor, takk! Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Zailor og cdon.com funker flott vist du ikke har visa. Når det kommer til utenlandske sider, så kan du bare glemme å prøve og handle uten visakort. Skal sjekke ut Zailor, takk! Fungerte utmerket! Spørs om mamma ikke blir litt sint, skylder på dere Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gjør det Flott at det ble ordnings på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå