gnaling94 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 I Juli 09 fikk jeg min Samsung Omnia HD med iTalk Large, samt 12 mnd. bindingstid. Om jeg nå vil ha en HTC Touch HD2 med samme abonnement, må jeg da bare vente ut bindingstiden, eller er det noen veier rundt dette? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 da er det vel bare å kjøpe en hd2 uten binding og sette inn sim-kortet. du er tross alt bundet til abonnementet, ikke telefonen. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 da er det vel bare å kjøpe en hd2 uten binding og sette inn sim-kortet. du er tross alt bundet til abonnementet, ikke telefonen. da koster telefonen veldig mye mer enn det den ville gjort med iTalk Large Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 derfor er det å fraråde for en 15-åring å kjøpe to telefoner i året i den prisklassen. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 derfor er det å fraråde for en 15-åring å kjøpe to telefoner i året i den prisklassen. at jeg er 15 har absolutt ingenting med saken å gjøre what so ever det som er saken er at med iTalk Large, så er telefonen 2-3 tusen billigere. derfor lurer jeg på om det går an å fornye eller forlenge abonnementet eller noe? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, du må enten kjøpe deg ut av bindingen eller kjøpe mobil uten abo. Du kan fornye bindingen etter 11 mnd Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, du må enten kjøpe deg ut av bindingen eller kjøpe mobil uten abo. Du kan fornye bindingen etter 11 mnd Da kan jeg nok bare glemme det. Hvor mye koster det å kjøpe seg ut av en binding? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det kommer ann på abonnement og hvor mye som gjenstår av bindingen. Tror kanskje du kan sjekke det på mine sider, evt ringe netcom på 05050 Lenke til kommentar
K011 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det kommer ann på abonnement og hvor mye som gjenstår av bindingen. Tror kanskje du kan sjekke det på mine sider, evt ringe netcom på 05050 f.eks? https://netcom.no/priser/bruddgebyr.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå