Leif Arne Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet hvor mange save blocks Metal Slug Anthology bruker? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sikkert ikke mye. Men jeg kan sikkert sjekke når jeg kommer hjem. Anbefaler deg et SD kort hvis du har problemer med lagringskapasiteten. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Sikkert ikke mye. Men jeg kan sikkert sjekke når jeg kommer hjem. Anbefaler deg et SD kort hvis du har problemer med lagringskapasiteten. Takk for det Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hos meg var den på 15 blocks. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hos meg var den på 15 blocks. Vet du om størrelsen kan variere etter hvor mye man har unlocka i spillet? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det vet jeg ikke, men det kan jo uansett ikke ta så mye plass. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Det vet jeg ikke, men det kan jo uansett ikke ta så mye plass. Okay,den er grei Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det vanlige er vel å reservere nok plass nok til å lagre alt mulig, så det tar like stor plass på kortet uansett om du akkurat har startet eller om du har fullført det 100%. Men lite off-topic spørsmål. Jeg har Metal Slug 7 på DS og Metal Slug 3 på xbox, men begge to er sabla vanskelige. Er det bare jeg som trenger trening? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det vanlige er vel å reservere nok plass nok til å lagre alt mulig, så det tar like stor plass på kortet uansett om du akkurat har startet eller om du har fullført det 100%. Men lite off-topic spørsmål. Jeg har Metal Slug 7 på DS og Metal Slug 3 på xbox, men begge to er sabla vanskelige. Er det bare jeg som trenger trening? Jeg tror det er bare du som trenger trening De skal være ganske greie å spille igjennom på normal vanskelighetsgrad,men på hard så trengs det vel en del trening Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Takker, får legge meg i hardtrening. To win a war, you've gotta become a war... (hehe, har begynt treningen med å se Rambo.) Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hehe Metal Slug er hardcore som bare F. Det er vel nesten ingen spill hvor du dauer så ofte som i Metal Slug. Metal Slug er som Contra, du bør vite hvor fiendene kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå