Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på puberteten!

Gjest Anonym - :(

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym - :(

Jeg er usikker på om jeg har kommet i puberteten eller ikke, jeg har hår rundt penis og under armene, når jeg "kommer" så er det ikke noe egg-celler som jeg klarer å se med det blotte øye.

Hva kan jeg gjøre?

Burde jeg oppsøke lege?

Anonym - 17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dine kjønnsceller kalles sæd-celler, ikke egg-celler, det er kvinnens kjønnsceller. Ellers, se Veltins innlegg. Snakk med dine foreldre om du vil, hvis ikke kan du snakke med helsesøster. Du kan ikke kontakte legen sånn helt uten videre, er ventetid, en regning og du må vel helst si ifra til dine foreldre.

Lenke til kommentar

Det visste jeg ikke. Men vil uansett anbefale å først kontakte helsesøster, da slipper man regningen og ventetiden spesielt. Hun kan sikkert gi noen gode svar. Det er sikkert ikke helt uvanlig å ikke ha fått sæd i 17-års alderen heller, eller? Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Jeg tror ts tror at han skal se hver enkelt sædcelle.

Btw, det er over 15 og ikke 16 du slipper å si til mamman din. ;)

Det er 16. Når man er 16 kan man gå til lege for å få prevensjon og ta abort uten at foredrene har rett på å vite. Det er da man har myndighet over sin egen kropp.

Lenke til kommentar
Jeg fikk sæd når jeg var 11 :D

Ekstremt unødvendig innlegg, ser ikke vitsen med dette.

Trådstarter: det er ikke meningen at du skal kunne se hver enkelt sædcelle, da dette krever et mikroskop. For alt vi (og du) vet kan det være du aldri har opplevd en ekte orgasme. Om du mener du har, kom det noe ut i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Det er 16. Når man er 16 kan man gå til lege for å få prevensjon og ta abort uten at foredrene har rett på å vite. Det er da man har myndighet over sin egen kropp.

Det var ihvertfall 15 før. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest anonym - :>
Jeg fikk sæd når jeg var 11 :D

Ekstremt unødvendig innlegg, ser ikke vitsen med dette.

Trådstarter: det er ikke meningen at du skal kunne se hver enkelt sædcelle, da dette krever et mikroskop. For alt vi (og du) vet kan det være du aldri har opplevd en ekte orgasme. Om du mener du har, kom det noe ut i det hele tatt?

Ja, tror jeg, det har kommet ut en slags "saft" :>

Jeg er en jomfru.

Lenke til kommentar

"Saften" er nok sædvæsken, de sædcellene skal svømme i. Du får denne litt før du får faktisk sædproduksjon. Men om du har denne væsken (som kanskje inneholder sædceller) skjønner jeg ikke hvor problemet ligger?

når jeg "kommer" så er det ikke noe egg-celler som jeg klarer å se med det blotte øye.
Du skal ikke se dem med det blotte øyet heller :) Tror denne problemstillingen er løst.
Lenke til kommentar

Det var ihvertfall 15 før. :)

Hva vil før si? :)

Sjekk dette du.

§ 3-4

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...