Hrodebert Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ikke fått fulgt med på denne, hatt mye å gjøre de seneste uker. Dette var en trist utvikling, altså at kattene var vanskjøttet og måtte avlives pga. dette. Men når det er sagt vil jeg rose dere for å ikke bare blåse i kattungene, men faktisk gå så langt at dere fikk fatt på de. Flott! Hvordan de har havnet i en sofa og høyttaler lurer jeg veldig på. Jeg håper disse ble anmeldt på stedet? Om ikke så gjør det umiddelbart uavhengig av hva mat-tilsynet gjør (eller ikke gjør). Dette er nok skrekk eksempel på at alt for mange som ikke skulle få vært nær dyr, faktisk eier dyr i Norge. Jeg gremmes! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Siste nytt nå er forresten at de har blitt fratatt retten til å ha omsorg for dyr. Om hjemmehjelpen deres fatter mistanke om at de har dyr vil det bli meldt fra med en eneste gang. Digg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Flott! Der ser dere, det nytter. Stå på krava. Og bra jobba. Da regner jeg også med at de resterende dyrene i leiligheten er blitt tatt hånd om? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Siste nytt nå er forresten at de har blitt fratatt retten til å ha omsorg for dyr. Om hjemmehjelpen deres fatter mistanke om at de har dyr vil det bli meldt fra med en eneste gang. Digg Flott. Mattilsynet er dessverre ofte for trege med slikt, men så er det også idiotisk at de skal få tildelt en slik oppgave, når de har helt andre (og i deres øyne) langt viktigere arbeidsoppgaver, og samtidig ikke veldig mye ressurser. Da blir det vanskelig å få gjort noe særlig. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må bare gi deg en stor applaus, thesinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå