gammelkonto-brukesikke Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som chipper ps2 (i østfold)? Tenkte jeg skulle bruke spillchip.com, men han chipper ikke ps2 lengre. Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JEG CHIPPER! xbox.. Men, ta deg en titt innom finn.no. Mange der som legger ut annonser om at de chipper ps2, xbox mm. Koster deg ikke mere enn 300 kr eller noe Lykke til! Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Det billigste jeg fant var 700.. Det finnes visst loddefrie chipper - noen som har erfaring med de? takk for svar forresten! Endret 5. januar 2010 av stian- Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vet om en i Tveitaområdet som chipper ps2. Flere år siden jeg brukte han, men jobben var rask og maskina funker enda. playteconline.com var det. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Vet om en i Tveitaområdet som chipper ps2. Flere år siden jeg brukte han, men jobben var rask og maskina funker enda.playteconline.com var det. Tenker jeg bestiller der, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå