Attityd Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gull til MacGyver !! Herlig av Hedda Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dei første 3-4 hoppene er veldig avgjerande. Flott at Hedda klarte å kjøre inn igjen ho andre og ta andreplassen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha. Sølv faktisk! Who would have known? Litt moro med gull på hjemmebane også til Canada syntes jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Veldig artig at relativt ukjende, eller i det minste lite profilerte, idrettsutøvere presterer i OL. Olafsen var uheldig og falt i finalen på boardcross, Hedda tar sølv i skicross, Grønvold tar bronse. Dei er sjølvsagt ikkje ukjende, men samanlikna med langrenn, hopp, skiskyting osv. er det lite mediedekning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hedda, Grønvold og Helene var de jeg hadde trua på her. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Veldig artig at relativt ukjende, eller i det minste lite profilerte, idrettsutøvere presterer i OL. Olafsen var uheldig og falt i finalen på boardcross, Hedda tar sølv i skicross, Grønvold tar bronse. Dei er sjølvsagt ikkje ukjende, men samanlikna med langrenn, hopp, skiskyting osv. er det lite mediedekning. Indeed. Jeg har tro på at skicross og boardercross kommer til å bli stort i fremtiden. Personlig synes jeg det er noe av det mest spennende i OL for tiden. Endret 23. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Utrolig mor med sølv til Hedda. Herlig kjøring som sikret sølvet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Utrolig mor med sølv til Hedda. Herlig kjøring som sikret sølvet! MILF altså? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hedda er jo ikke værst da! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Utrolig mor med sølv til Hedda. Herlig kjøring som sikret sølvet! MILF altså? Du rasker til deg innlegg til inleggs-counten din overalt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Det er ingen overraskelse, aunmar... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja fy faan, begynner og bli lei latias nå ass! det er jo han som har 90% av alle poster Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, hvor mange innlegg har du hatt siden OL starta, Latias? Kanskje vi har funnet grunnen til at forumet er blitt treigere Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, hvor mange innlegg har du hatt siden OL starta, Latias? Kanskje vi har funnet grunnen til at forumet er blitt treigere (Men nå skal det sies at Latias alltid har hatt sykt mye innlegg per dag da) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Kan si det sånn at jeg var 500 innlegg foran han før OL, nå er han 500 foran meg... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Og i tillegg så skal det sies at også du har vært ganske så aktiv! Endret 24. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det er akkurat det som er greia. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Latias er verre til å spamme tråder enn jeg er til å spamme bilder i RPP. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Og dere er alle veldig flinke til å gå skikkelig OT i denne tråden. Uansett, to medaljer i skicross er jo bra fangst. Synd med snowboarderne bortsett fra Helenes 4.plass. Snowboard-gutta må hjem å trene mer, stiller forresten de norske gutta i parallell-slalåmen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg er i hvert fall god til å holde meg on-topic, noe dere er elendige til. :!: On-topic: Fornøyd med to medaljer i skicross. Det var to mer enn jeg hadde forventet på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå