Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Why do all good things come to an end? Joda, sangen passa bra der og da. Men jeg siterer Larsen: "Det sgo ver så bra, så blei det bare dritt." Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Why do all good things come to an end?Joda, sangen passa bra der og da. Men jeg siterer Larsen: "Det sgo ver så bra, så blei det bare dritt." evt Eidsvåg. "Det va kje sånn det sko ver, det va kje sånn det sko bli". Synes ekstra synd på Olafsen etter at jeg så det intervjuet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det er som Dagfinn Lyngbø sier om Eidsvåg: Det er først når en person er skikkelig langt nede at han tyr til Eidsvåg og jeg er nesten på det nivået nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Why do all good things come to an end?Joda, sangen passa bra der og da. Men jeg siterer Larsen: "Det sgo ver så bra, så blei det bare dritt." evt Eidsvåg. "Det va kje sånn det sko ver, det va kje sånn det sko bli". Synes ekstra synd på Olafsen etter at jeg så det intervjuet Hvilket intervju? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det einaste eg ønske meg.. e en solskinnsdag.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Burde vore fleire øvelser i boardcross, gjerne slopestyle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De skulle ha kjørt den samme løypa individuelt også. Da får man på ordentlig testet hva man er god for. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Heilt enig. Eit løp med fleire samtidig vil alltid være litt kaos og til tider tilfeldig. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Både Ståle og Roger falt i sine heat nå Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Direkte stream her: http://www.nrkol.no/video/assetid=cd6466eb...cb282a5894.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Faller alle i dag, eller? Ser på andre run nå og folk faller faen meg som fluer. Jeg skrudde på i det Shaun White kjørte ut og tenkte perfekt timing, på tide å se noen fete triks, men neida. Knall og fall der også. -_- Og hva er greia med barten til franskmenna? Erketypisk fransk stereotyp deluxe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Shaun White kjørte jo temmelig bra det ene runnet her nå da data Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det så jeg ikke, jeg så bare det andre hvor han ikke kjørte så bra. Ser nå og han japsen som traff kanten der ... Det så ikke spesielt godt ut. Faen, jeg skulle legge meg. Jeg skal jo tidlig opp i morra. Helvetes snowboard! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har prøve klokka 08.00 i morgen. Bussen går 06.40. så kommer til å få en tung dag i morgen :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg skal ta toget 9:28 og må opp 8 og jeg tenker jeg får en slitsom dag, men du må opp enda tidligere ... Jeg føler med deg! Han amerikaneren som kjørte nå i sted var ganske brukbar, i motsetning til de andre som kjørte inn med poengscorer på rundt 10 eller under. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tore fikk overraskende bra poengsum selv om han falt på dobbel corken. Føler at 9 av 10 faller som fluer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Yeah. De gjør det. Og alle nordmenna faller. Typisk norsk å falle. Ha ha ha. Men ja, de fleste faller i dag. Er det noe spesielt med føret i pipen, eller har de vært ute på en snurr? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ha ha ha, kan stemme bra. Hvorfor starta ikke Fredrik? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Han fikk en skade under treninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå