Altobelli Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 heaheahea, fant ikke tråden etter at jeg hadde rullet halvveis ned siden og da tvilte jeg på at det faktisk var en egen tråd. Men uansett, blir vel Kramer, Skobrev og forhåpentligvis Bøkko Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Nå tar det av her med "Nothing Else Matter" under kunstløp. Nei, nok OL for i kveld; god natt folkens. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Ny dag for de små OL-idrettene! Idag er det skicross, bob og noe figurskøytingjåleri. Skicross er jo en sabla TV-vennlig sport og vi stiller med ikke mindre enn 4 deltagere, blant annet Hedda Berntsen (eks-alpinist, eks-telemarker, eks-freestyler). Bob syns jeg er uendelig kjedelig etter noen minutters fascinasjon til å begynne med (og dessuten står vel kampen om gullet mellom GER1 og GER2 som vanlig). Figurskøyting orker jeg ikke kommentere, det blir aldri det samme etter Tonya Harding. Men alt dette blir vel overskygget av stafettene og stor-slalomen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kunstløp* Storslalåmen* [/grammatikknazist] Men skicross er veldig moro, ja. Det er et par av OL-idrettene som burde sendes på TV oftere. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se ski- og snowboardcross og kortbaneløp litt oftere. Endret 23. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kunstløp* Figurskøyting det er. Storslalåmen beklager jeg - pleier ikke gjøre slike feil. Sånn, da kan tråden for de små idretter uten skrivefeil fortsette. Ser forresten at Irland stiller med en toer-bob. Når de klarer det burde jaggu vi ha hatt med noen også. Er ikke ake/bob-banen på Lillehammer fortsatt inntakt? Eller er den innlemmet i et eller annet dølt (døllt? Thend?) lekeland for turister? EDIT: leif Endret 23. februar 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Det finnes et par akebakker her også! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Det finnes et par akebakker her også! Og det tror jeg faktisk hadde vært nok til å bli satset på av Olympia-toppen. Snekre sammen en Ola-bob hjemme i garasjen for kjøring i den lokale akebakken. Så vips: gratis mat og treningstips fra Olympia-toppen frem til neste OL. Endret 23. februar 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Det finnes et par akebakker her også! gratis mat Nok til å få enhver til å satse! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Dame-bob kan være vel verdt å få med seg: http://www.youtube.com/watch?v=NYIxwM7GVik Lenke til kommentar
njasis Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Dame-bob kan være vel verdt å få med seg: http://www.youtube.com/watch?v=NYIxwM7GVik Skjønt... men frå spøk til alvor, er det nokre av desse såkalla 'småidrettane' Norge har moglegheit til å hevde seg i? Altså viss vi ser vekk frå skiskyting, langrenn, alpint, skøyter og hopp, så er det vel forholdsvis tynt med medaljesjansar, eller? Endret 23. februar 2010 av njasis Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 I akebakken og på kunstløp-banen er det ihvertfall tynt. Men vi har jo en medalje i skicross og fikk nesten i snowboard. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Kom igjen, jenter! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Vi har egen skicross-tråd! Edit: Innlegg over er blitt flyttet. Endret 24. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Går i surr her. Bare skriver i den tråden som ligger øverst. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) SØLV TIL HEDDA. GRATTIS!!! SKRIV I SKICROSSTRÅDEN! Edit: Innlegg over er blitt flyttet. Endret 24. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Det var bare et generelt gledesutbrudd, noe jeg ikke gidder å flytte meg til en annen tråd for å gjenta. Men jeg skal huske det til neste gang.... EDIT: @JanFr Endret 23. februar 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Har flyttet en del innlegg (10) over i riktig tråd for skicross. Fint om man husker å holde diskusjonene til de riktige trådene Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Gleder meg til freestyle (aerials)-finalen på fredag. :D Er greit ekstremsport. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Noen norske med? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Hadde du giddet ville du lett funnet det ut på NRK sine sider. http://www.nrkol.no/freestyle-skiing/resultsandschedules/event=FRM030000/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå