Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

OL2010:OL-tråden for de mindre populære grenene.

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste det i AP da de skrev om medaljekandidatene før mesterskapet. Uansett om han har drevet med alpint før, er han ikke blant de mest kjente personene i Norge. Tviler på at så mange hadde hørt om han før mesterskapet.

Jeg synes synd på deg dersom du forventer at alle skal kunne navnet på alle idrettene som blir gått i OL. Skicross, snowboard, osv. er ting jeg driter i til vanlig, men selvfølgelig morsomt å følge med når det er mesterskap og norske medaljer på spill. Har uansett aldri sagt at jeg kan masse om skicross, har bare jublet over nordmannen.

Surrer med nå da Latias? Snakke om idretter du ikke engang vet hva er? Eller snakke om folk du ikke har anelse om hvem er?

:no:

Både og. ;)

Lenke til kommentar

Ro, ro, ro din båt...

Du snakker om han som "han ukjente fyren", som du da har lest om før OL, første feil. Du sa du ikke kjente til han. Og du kunne ikke navnet hans heller.

Du snakket om skicross på side 4. Når jeg sier at det har en egen tråd presterer du å spørre hva det er.

Selv om du ikke hadde hørt om han før mesterskapet betyr det ikke at alle gjør det samme som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...