ElmotriX Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er noe som har irritert meg lenge. Når du trykker "find game" og din favoritt sjanger, også blir du satt sammen med en haug tilfeldige mennesker, også helt plutselig blir du kastet tilbake til hovedmenyen med en melding om at "game lobby closed", "Could not migrate host", "Server full" eller "unable to connect to host". Javel, er det meningen jeg skal gå å legge meg nå å prøve igjen i morra? Hvorfor i huleste fortsetter han ikke bare å prøve å finne et nytt game? Det er jo haugevis meg games, går jeg inn på nytt så finner han ett, men det er så sinnssykt unødvendig med den meldingen og å kaste meg tilbake til hovedmenyen. OG for dere som har prøvd å spille i "party" med venner online så kommer det et enda større problem. Spesielt med grupper på 4-5 og mer så skjer det veldig ofte at 1-2 stykker blir kastet ut, og resten av gruppa er med, eller at gruppa til og med blir delt opp og kastet i forskjellige games. Eller når du endelig har fått med deg alle , gamet er fult og timeren begynner å telle ned, så finner den ut at vi ikke skulle være der allikevel og setter oss over i et helt nytt game, begynner å finne nye spillere, og igjen begynner sirkuset med feil. Match-up systemet er en veldig god ide for å finne games fort og greit, men den har så mange bugs at jeg blir dårlig av å bruke det. Er det noen andre som deler min frustrasjon? (jeg spiller det bare på pc, så aner ikke om feilene er på konsoller) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Welcome to the world of console multiplayer. Dette er hovedgrunnen til at jeg aldri kjøpte MW2. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser porblemet. Skjer ofte her når eg spelar i party med 5 stk. Igår skjedde det noko heilt sjukt. Alle blei kasta fram og tilbake i 4 forkskjellige games :!: Og det kvar for seg.. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 +1 Føler meg igjen i alt du skrev der. Greit nok når du spiller alene men pain in the ass når du spiller i grupper, blir liksom "hei kom alle med nå?" hver gang man kommer inn i en server. Også ganske irriterende å komme rett inn i et spill, iallefall hvis det er på det tapende laget eller sent i spillet. Har også gått ut av et game pga lagg, søkt etter nytt spill og kommet rett tilbake til det spillet jeg akkurat gikk ut av, sykt irriterende. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 +1 Slutta med MW2 etter 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå