IntelHD Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hei skal kjøpe hovedkort, lurer om dette er bra nok til en gamer http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=352402 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette hovedkortet er greit nok det, men nå ligger socket 775 på pensjon-stadiet. Jeg ville heller satset på et hovedkort med socket 1156 eller 1366. Det kommer an på hvor mye penger du er villig til å bruke Lenke til kommentar
IntelHD Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Dette hovedkortet er greit nok det, men nå ligger socket 775 på pensjon-stadiet. Jeg ville heller satset på et hovedkort med socket 1156 eller 1366. Det kommer an på hvor mye penger du er villig til å bruke nei det ble for dyrt når jeg prøvde det Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilken prosessor har du tenkt å bruke? Hvor mye RAM? Hvor mange skjermkort, og skal det være nvidia eller ati? Lenke til kommentar
IntelHD Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilken prosessor har du tenkt å bruke? Hvor mye RAM? Hvor mange skjermkort, og skal det være nvidia eller ati? jeg lurte på om dette var bra nok til meg som gamer litt Lenke til kommentar
IntelHD Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilken prosessor har du tenkt å bruke? Hvor mye RAM? Hvor mange skjermkort, og skal det være nvidia eller ati? jeg lurte på om dette var bra nok til meg som gamer litt jeg er ferdig med denne sakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå