Pow! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jupp. Håper Lions tar denne, så vi får en tredje match. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Fun fact: Jeg har har fått Swindle + Zfreek på laget mitt en gang i TMM, og Chessie i en annen. Jeg tapte begge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Haha. Det er fett. Jeg har hatt Handsken på laget mitt i midwars en gang. Vi pissa så sykt på dem. Ellers heier jeg på LIONS hele veien her. Håper de vinner. Spiller så artig HoN. Gauntlet-gamet nå var ENORMT. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Heier også på Lions! . Jeg møtte faktisk Handsken i mid wars for ikke så lenge siden, og vant! Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kjipt. Får håpe de de blir grust av Denial. Lenke til kommentar
Jiru Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det noe liv her i HoN tråden? Jeg har nettopp begynt igjen etter å ha spilt i beta'n i 09-10, tror jeg det var. Er skikkelig dårlig, men lærer jævlig fort og lærer mest og best når jeg spiller med gode folk. Er det noen som har lyst til å spille? LoL gidder jeg ikke, det er som å leke med trolldeig i forhold. Lenke til kommentar
Jiru Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Add Hexalol done diddely did! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Synd HoN nesten har dødd ut! Jeg er fortsatt av den oppfatning at dette er et BRA spill. Semi hardcore og man kal også være casual Forøvrig om folk er interessert så streamer jeg et par ganger i uken på http://www.twitch.tv/trembler_ape/ Endret 3. februar 2014 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Bare å adde meg om du vil spille med noen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Synd HoN nesten har dødd ut! Jeg er fortsatt av den oppfatning at dette er et BRA spill. Semi hardcore og man kal også være casual Forøvrig om folk er interessert så streamer jeg et par ganger i uken på http://www.twitch.tv/trembler_ape/ Er fortsatt mange som spiller det... problemet er at de fleste noobsa i Norge spiller LoL, og når alle kompisene spiller LoL, så går de som spiller HoN i Norge også over til Lol... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 De fleste jeg kjenner har gått til Dota2. For min del synes jeg LoL bare ser tragisk ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Dota 2 er for likt HoN syns jeg. Foretrekker selv LoL da det er litt annerledes enn de to førstnevnte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 LoL ser ut som det er fra 2000, ikke et 2014-spill. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Nå er det vel strengt talt INGEN av de spillene som er 2014 spill. Syns grafikken er mer enn bra nok. Litt mer kontraster kontra Dota 2. Sånn sett ligner det på HoN. Og skal en snakke grafikk, så er vel strengt talt Heroes of the Storm bedre enn alle 3 OG er faktisk et 2014 spill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Mulig det. Bare synes systemet med at man ikke kan deny'e creeps i LoL er teit. Hele greia egentlig. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har virkelig prøvd å like både Dota 2 og LoL, men jeg klarer det bare ikke. HoN4LiFe<3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Grunnen til at LoL er mer populært at det var først gratis og det er lettere. Ingen annen. LoL er dårligere enn de to andre på alle mulige måter. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Nåja.. Lettere er jo en definisjonssak. Det jeg hater mest med Dota 2 og HoN er noen av items som BKB/Shrunken. At en er så til de grader avhengig av de itemene. Det finnes egentlig ingen vei utenom de, du bare må ha de. Slikt ødelegger valgfriheten. Hvertfall når en snakker om valgfrihet som gjør at du fortsatt kan hevde deg. Samme gjelder alle disse usynlighetsitemene. Shadowblade/Assassin's Shroud eller Genjuro for så å drepe noen fort og gæli, er ikke akkurat mye skills i mine øyne. Legg på at vedkommende sikkert har BKB/Shrunken som han popper samtidig. Men andre ting er skills, det er klart. For eksempel Force Staff/Tablet of Command eller Blinkdagger/Portal Key plays. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå