Hansoen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Javell? HoN har vel aldri vært så aktivt som det er akkurat nå. HoN Tour blant annet og en rekke med turneringer etc. I tillegg er det nettop lansert i Latin-Amerika. Tror rett og slett folk undervurderer HoN litt. Når det kommer til hvem som kan slå Complexity, så er det Gary Johnson, Qsquad og TDM som har den beste sjansen. Qsquad har jo den fordelen at de har den mest meriterte Dreamhack spilleren i Nova_. TTesports kunne hatt en sjans ettersom de har gjort det bra de siste årene på dreamhack, men Riser er ikke med for dem, og i tillegg så ble de feid av banen av Qsquad i HoNTour for ikke lenge siden. Blir rett og slett spennende, er helt åpent hvem som kan vinne dette her! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Skulle ikke Testie delta på Dreamhack? Finner ham ikke på rosteren noe sted. Ser at det er en del nye lag nå for tiden, men det er vel trygt å anta at compLexity stikker av med seieren. En stund siden jeg har vært aktiv med HoN nå, men de eneste som kan vise muskler mot compLexity's "sleng all farm på Haxxeren og la ham høyreklikke etter 50 min"-strategi er vel tdM og til en viss grad Sender's lag. Tja det at complexity blei pubstompa av pushstraten til tdm i hontour rett før dreamhack gjør det forhåpentligvis langt mer åpent spør du meg. Forresten helt irrelevant hvordan hon, dota 2 og lol gjør det mot hverandre når hontour som et automatisert turneringsystem håndterer 1024 lag samtidig. Det er mer en nok for lang tid fremover Endret 22. november 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 2x herjegames fra Cats mot Pain nå. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva skjedde med blackfade, spilte masse med Khezu og gutta pub når jeg spilte hon, ser ut som om khezu har blitt med en av topplaga? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 De var veldig sterke en periode, men disbanda etter forrige dreamhack såvidt jeg vet. Tipper endel gikk til dota da, men fulgte ikke med da så aner ikke. Khezu er i et topp 5 team og spiller i dreamhack akkurat nå. De sliter litt men har en teoretisk mulighet for semifinale. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Virkelig fått en forkjærlighet for Hammer nå. Digger heroen. Siste tre games har jeg 23-2 til sammen. Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 hei! Er det noen her inne som har julegavetips til typen min som elsker hon? er det noe jeg kan gi han som har med hon å gjøre? 22 år, spiller en del:P Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 HoN-posters (finnes på ebay), HoN-musematte tror jeg man kan få kjøpt enkelte steder eller rett og slett "gold coins", som er virtuelle mynter du kan bruke på ting i spillet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 https://heroesofnewerth.com/ecards/ Perfekt Julegave Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 16 timer igjen til versjon 3.0 blir lansert http://heroesofnewerth.com/hon3/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror det er flere pcer som kommer til å slite nå ja! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Heldigvis ikke min Tror 3.0 kommer til å bli utrolig bra, både for nye spillere og for mer erfarne spillere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror jeg og. Det som irriterer meg med TMM om dagen er at jeg som 1560 ALLTID kommer med 1700-folk. Er ofte 100 lavere enn den nest laveste i gamet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jepp. Alltid brun\oransj mellom 1550 og 1600... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Da jeg lå på 1520/30 var alltid pink/blå 1560-1600 -.- Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror det er flere pcer som kommer til å slite nå ja! Ligger det noen anbefalte specs noe sted? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ser frem til å prøve 3.0. Jeg falt litt av HoN-skuta (hele MOBA-skuta, egentlig) for en god tid tilbake, og stor var gleden min da jeg snuste litt på det igjen og så at HoN 3.0 var i tjømda. Jeg er fortsatt skikkelig N00by McNubson, så jeg ser spesielt frem til botsene og dette "Learnatorium" greiene de har. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tror jeg og. Det som irriterer meg med TMM om dagen er at jeg som 1560 ALLTID kommer med 1700-folk. Er ofte 100 lavere enn den nest laveste i gamet. Du er heldig.Jeg får alltid russermafiaen på laget når jeg spiller på min account der nede. Blå/rosa som 1560, og gjerne ned i 1380 på laget - carryspillere hele gjengen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Haha. Avhengig. Får jeg et lag som funker er det jo greit. Litt gøy å herje med noen folk og når de andre er dårligere. Men ja, å ha team carry hver gang er annoying. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Alle kampene jeg er i for tiden inneholder enten Silhouette, Nomad eller Monkey King. Gjerne alle tre på en gang. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå