1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Egentlig så er den rankingen du oppnår uten å stacke den du virkelig fortjener. Den rankingen du får sammen med kompiser klarer er jo ikke din egen ranking, men en du har opptjent med andre. Ranking er jo noe som vil danne et klarere bilde over dine prestasjoner til flere "games" du spiller. Selvfølgelig i et tankekors at prestasjonen vil etter ann sansynlighet bli bedre etterkvart. Om du ser Ranking i WoW sin Arena funksjon omdagen så bruker jo dei MMV system (Matchmakingvalue) Alså dem som "har vært god" blir rekna som en spiller mer med verdi og vil lettere få ranking. Det er idiotisk det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Rart at jeg har vært oppe på 1650 når jeg har spilt i team med andre som er på samme nivå som meg. Og hvis du tror jeg holder inne sentreringsknappen hele tiden tar du feil, bare fordi jeg lette etter den på Dota2. Jeg var på 1600 selv etter min første uke med Hon, hvor jeg spilte med 3 andre. Ikke at statsen min var bra i det hele tatt Du er bare enda en noob Hansoen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skal være ærlig nok til og sei at eg var temmelig drit når eg startet, forsto lite av gameplayen, HON var mitt første DoTA konsept spill, daua i hytt og pine, men spilte med kamerater som hadde avstamning i fra Dota1 så dei hadde en del erfaring og "boosta" meg fortsatt til grei raiting uten at eg gjor en drit, når dem falt i fra litt om litt og eg begynte å spille for meg selv, gikk raitingen ned, selvfølgelig. Eg kom ganske lavt ned men har spilt meg rimelig greit opp igjen, der møter en mye dritt folk på veien, men "where you go now, is up to you" Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvordan går det med hon om dagen, har ikke spilt 1 kamp siden jeg starta på dota2 i juli? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg spiller en kamp nå og da (average 1 i uken kanskje) og koser meg. Spillet er blitt ganske så bra balansert (som i at halvparten av heltene er forferdelige, men ingen er ekstremt OP), folk virker stort sett mer tilbakelente og alle heltene har blitt gratis for alle, selv om du ikke har legacy konto. S2 har heller ikke gått på noen store skjær i det siste, med unntak av at alt i sjappa er horribelt overpriset selvfølgelig. Men, jeg kjøper aldri noe uansett Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spiller midwars med jevne mellomrom, hon har egentlig aldri vært i en bedre situasjon en nå. Jevnt over 100k spillere på samtidig primetime, og fra sidelinjen ser også hontour relativt bra ut som et fullstendig automatisert turneringsystem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det som irriterer meg med HoN er at det tidvis er ekstremt mange kids. Spilte tidligere i dag. Aracen gikk foran i ganken med oss tre andre bak. Han smeller ut ulti og når duden er på 50% begynner vi andre å slå. Ender med at jeg dreper han og aracen presterer å kalle det for ks. Han blir så ekstremt fornærmet at han ikke gidder og gå med oss med, bare i skogen, og ser på at tre tårn og oss andre dør. Ender med at vi taper. Flott fyr. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 HoN er vel sånn det alltid er vært. Problemer med serverne, 1 ny hero i måneden, kids overalt. Gøy med andre ord Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 1 ny hero i måneden? En god periode det kom én i uka. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Slutta med HoN etter at kompisene jeg spilte med stakk i militsen. Må si det føles godt å ikke spille HoN lenger. Maken til frustrasjon man greier å bygge opp når man spiller det spillet. Ihvertfall når man spiller 1700+ og spiller med folk som ikke vet hva de holder på med. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 1 ny hero i måneden? En god periode det kom én i uka. Den "gode" perioden der de spydde ut helter er det som ødela hon. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 1 ny hero i måneden? En god periode det kom én i uka. Den "gode" perioden der de spydde ut helter er det som ødela hon. ganske enig med den. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 1 ny hero i måneden? En god periode det kom én i uka. Sant, men i det siste er det ca 1 i måneden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jepp. Er bedre nå. Rakk jo ikke bli vant til en ny hero før en ny smått OP hero kom. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig glad for at de bremset ned produksjon av helter, mange av de var utrolig kjedelige. Likevel interessert i å høre hvilke av de som "ødela" hon. Mer enn feks chieftain og thrall(?) idet de kom ut. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er ingen Hero som har ødelagt HoN alene. Men når du får 4-5 nye heroes innenfor 1 måned, så blir spillet fort ubalansert+ at det tar tid å lære en hero og også hvordan man countrer den. I tillegg var fokuset til S2 på å dytte ut nye heroes, mens balansering av items og heroes, fiksing av bugs(for eksempel log in issues som var et stort problem en periode) kom lang nedi i prioriteringsbunka, og slik burde det jo ikke være. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Heldigvis har det der bedret seg, selv om jeg fortsatt mener Solstice er latterlig OP om han spilles rett. I tillegg er det enkelte heroes som virkelig irriterer drittskiten ut av meg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nå vil jeg nå påstå at samtlige heroes er OP i rette hender. Med noen små tweaks så er Solstice forholdsvis balansert imo. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Alle heroes er OP om du får freefarme i 20 min. Per nå er det noen heroes som er sterkere enn andre, men slik vil det jo alltid være. Fayde, Wildsoul(spilt i long lane solo seff) er heroes som jeg føler er ganske sterke for tiden. I tillegg er jo Jeraziah en gamechanger og er vel derfor han alltid er tilgjengelig for en eller annen i Single draft Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Nå vil jeg nå påstå at samtlige heroes er OP i rette hender. Med noen små tweaks så er Solstice forholdsvis balansert imo. Så det du sier er at om du er god, så er du OP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå