Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Egentlig så er den rankingen du oppnår uten å stacke den du virkelig fortjener. Den rankingen du får sammen med kompiser klarer er jo ikke din egen ranking, men en du har opptjent med andre.

 

 

Ranking er jo noe som vil danne et klarere bilde over dine prestasjoner til flere "games" du spiller.

Selvfølgelig i et tankekors at prestasjonen vil etter ann sansynlighet bli bedre etterkvart.

Om du ser Ranking i WoW sin Arena funksjon omdagen så bruker jo dei MMV system (Matchmakingvalue) Alså dem som "har vært god" blir rekna som en spiller mer med verdi og vil lettere få ranking.

 

Det er idiotisk det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Rart at jeg har vært oppe på 1650 når jeg har spilt i team med andre som er på samme nivå som meg.

 

Og hvis du tror jeg holder inne sentreringsknappen hele tiden tar du feil, bare fordi jeg lette etter den på Dota2.

Jeg var på 1600 selv etter min første uke med Hon, hvor jeg spilte med 3 andre. Ikke at statsen min var bra i det hele tatt :) Du er bare enda en noob Hansoen.

Lenke til kommentar

Skal være ærlig nok til og sei at eg var temmelig drit når eg startet, forsto lite av gameplayen, HON var mitt første DoTA konsept spill, daua i hytt og pine, men spilte med kamerater som hadde avstamning i fra Dota1 så dei hadde en del erfaring og "boosta" meg fortsatt til grei raiting uten at eg gjor en drit, når dem falt i fra litt om litt og eg begynte å spille for meg selv, gikk raitingen ned, selvfølgelig.

 

Eg kom ganske lavt ned men har spilt meg rimelig greit opp igjen, der møter en mye dritt folk på veien, men "where you go now, is up to you"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg spiller en kamp nå og da (average 1 i uken kanskje) og koser meg. Spillet er blitt ganske så bra balansert (som i at halvparten av heltene er forferdelige, men ingen er ekstremt OP), folk virker stort sett mer tilbakelente og alle heltene har blitt gratis for alle, selv om du ikke har legacy konto. S2 har heller ikke gått på noen store skjær i det siste, med unntak av at alt i sjappa er horribelt overpriset selvfølgelig. Men, jeg kjøper aldri noe uansett

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med HoN er at det tidvis er ekstremt mange kids. Spilte tidligere i dag. Aracen gikk foran i ganken med oss tre andre bak. Han smeller ut ulti og når duden er på 50% begynner vi andre å slå. Ender med at jeg dreper han og aracen presterer å kalle det for ks. Han blir så ekstremt fornærmet at han ikke gidder og gå med oss med, bare i skogen, og ser på at tre tårn og oss andre dør. Ender med at vi taper. Flott fyr.

Lenke til kommentar

Det er ingen Hero som har ødelagt HoN alene. Men når du får 4-5 nye heroes innenfor 1 måned, så blir spillet fort ubalansert+ at det tar tid å lære en hero og også hvordan man countrer den. I tillegg var fokuset til S2 på å dytte ut nye heroes, mens balansering av items og heroes, fiksing av bugs(for eksempel log in issues som var et stort problem en periode) kom lang nedi i prioriteringsbunka, og slik burde det jo ikke være.

Lenke til kommentar

Alle heroes er OP om du får freefarme i 20 min. Per nå er det noen heroes som er sterkere enn andre, men slik vil det jo alltid være. Fayde, Wildsoul(spilt i long lane solo seff) er heroes som jeg føler er ganske sterke for tiden. I tillegg er jo Jeraziah en gamechanger og er vel derfor han alltid er tilgjengelig for en eller annen i Single draft :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...