Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Det som er synd er at det hele styres av det profesjonelle miljøet, jeg spiller ikke kjempe seriøst men så fort de beste klanene gikk over til d2 følte jeg en viss trang til å lære meg å like det.

 

Det profesjonelle mijøet i hon var fullstendig skadeskutt for en stund siden, men er nå på et nivå bedre enn noensinne spør du meg. Det beste sunnhetstegnet er at mange av sponsorene nå er tilbake og at fnatic knuses på grunn av manglende fokus og trening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er synd er at det hele styres av det profesjonelle miljøet, jeg spiller ikke kjempe seriøst men så fort de beste klanene gikk over til d2 følte jeg en viss trang til å lære meg å like det.

 

Det profesjonelle mijøet i hon var fullstendig skadeskutt for en stund siden, men er nå på et nivå bedre enn noensinne spør du meg. Det beste sunnhetstegnet er at mange av sponsorene nå er tilbake og at fnatic knuses på grunn av manglende fokus og trening.

 

Akkurat det er jeg enig i, MEN f. eks Dota2 international som starter om ikke lenge har pengepremier på $1.6 millioner, mens til sammenligning har de største HoN compoene rundt 50-60000$

 

Kan hende fnatic og gutta snudde når de fant ut at de ikke klarte å måle seg med dota2 klanene (for å gå mer detaljert i det argumentet så går det på at de beste klanene i dota har spilt sammen og mye lenger

enn gutta i HoN.)

Lenke til kommentar

Akkurat det er jeg enig i, MEN f. eks Dota2 international som starter om ikke lenge har pengepremier på $1.6 millioner, mens til sammenligning har de største HoN compoene rundt 50-60000$

 

Kan hende fnatic og gutta snudde når de fant ut at de ikke klarte å måle seg med dota2 klanene (for å gå mer detaljert i det argumentet så går det på at de beste klanene i dota har spilt sammen og mye lenger

enn gutta i HoN.)

 

Er ingen tvil om at miljøet er og blir større i dota 2, slik har det alltid vært. Men det er plass til begge og scenen er voksende i hon, så da bryr jeg meg lite.

 

Angående fnatic så har de som før hovedfokus på dota 2, de vant faktis en mindre turnering for litt siden så der går det greit. De har hittil også spilt litt hon for lettjente penger pga dårlig konkuranse, men det er her de nå blir knust fordi de trener for lite. Noe som er bra, det ville tatt seg dårlig ut om et lag med hovedfokus på et annet spill bare stakk innom og rasket med seg premiene.

Lenke til kommentar

Akkurat det er jeg enig i, MEN f. eks Dota2 international som starter om ikke lenge har pengepremier på $1.6 millioner, mens til sammenligning har de største HoN compoene rundt 50-60000$

Kan hende fnatic og gutta snudde når de fant ut at de ikke klarte å måle seg med dota2 klanene (for å gå mer detaljert i det argumentet så går det på at de beste klanene i dota har spilt sammen og mye lenger

enn gutta i HoN.)

Er ingen tvil om at miljøet er og blir større i dota 2, slik har det alltid vært. Men det er plass til begge og scenen er voksende i hon, så da bryr jeg meg lite.

Angående fnatic så har de som før hovedfokus på dota 2, de vant faktis en mindre turnering for litt siden så der går det greit. De har hittil også spilt litt hon for lettjente penger pga dårlig konkuranse, men det er her de nå blir knust fordi de trener for lite. Noe som er bra, det ville tatt seg dårlig ut om et lag med hovedfokus på et annet spill bare stakk innom og rasket med seg premiene.

 

Ja, men når det gjelder spill er jeg uenig. Det blir ikke veldig spennende med evig casualgamers i HoN, det må liksom proffe til å være idoler ellers blir det vanskelig å holde det oppe.

 

At Fnatic blir knust etter å ha spilt dota 2 i 6måneder er ikke uventet, dessverre etter min mening; om de velger å satse på hon vil de komme på topp igjen.

 

Dette er rett og slett fordi meta gamingen har endret seg siden var på topp, MEN det er også fnatic som har vært med å starte mange nye typer meta fra før av, skal ikke se bort ifra at de kommer med enda 1 som igjen er vinnende.

 

Selvom jeg håper at nye lag kan komme opp, ser jeg heller ikke bortifra at mange av de nye større har hele tiden fulgt i fotsporene til de store og har vanskelig for å adapte seg nye spillestiler, når nye oppdateringer og balanseringspatcher kommer.

 

Det er en grunn til at fnatic og de andre største har vunnet så mange konkurranser, det er ikke fordi de andre klanene var dårlige.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Siste matchen nå er perfekt eksempel på hvorfor det ikke går ann å komme seg oppover alene når du ligger mellom 1400-1600. I picking phase så tar 2 stk fort Flint og Pred, så da plukker jeg opp en tank siden den 4 har rightclicka en support. I siste øyeblikk så tar han som hadde rightclicka support å plukker opp scout isteden. Utover i kampen så klarer vi oss greit, jeg har grei farm på moraxxus i solo-lane og både pred og Flint gjør det bra. Rett etter kongor så sier Flint at han må gå. Vi ligger supert ann, men neida, han her som kaller seg noe med 94 bak navnet stikker(sikkert en liten kid). Så da taper vi 5v4. KONGE. FML!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...