Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rart at ingen har nevnt noe om "modifications" enda :ohmy:

lest en del på forumet der mods fungerer som addons på wow. Er det noen som har testet ut disse enda?

Ingen som funker, siden det er ny update. Prøvde å innstallere et par mods, men hele spillet ble skada. Enkelt å innstallere, men fungerer ikke med siste update.

Lenke til kommentar

Noen andre som er relativt ferske og kunne tenke seg noen å game litt med av og til? Er veldig lite samarbeid i public games og jeg er alt for ny og uerfaren til å ta noe ansvar selv, så hadde vært greit med noen å spille med så jeg slipper å sitte alene i håpløsheten. Heter Eple ingame, bare å adde om noen har lyst!

Lenke til kommentar

Noen andre som er relativt ferske og kunne tenke seg noen å game litt med av og til? Er veldig lite samarbeid i public games og jeg er alt for ny og uerfaren til å ta noe ansvar selv, så hadde vært greit med noen å spille med så jeg slipper å sitte alene i håpløsheten. Heter Eple ingame, bare å adde om noen har lyst!

jepp! føler det på samme måte. add sharpspear ingame så snakkes vi der :)

Lenke til kommentar

ah det var dumt :thumbdown: Hadde gjerne hatt lyst å fått prøvd ut noen, men men får vente til de oppdaterer modsene sine da

Skaff deg følgende:

* Last Hit Assist

* Right Click Deny

* Tower Range Indicator

* BardUI

* Player Names Lite

* Ability Range

(La med noen jeg!)

I tillegg bruker jeg en god del andre. Har 21 mods atm.

Har du en side som har oppdaterte mods til patc 3.3.2? ( HonArmory funker ikke )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hvordan er spillet nå? Er flere måneder siden sist jeg spilte. Var vel ikke noe som var direkte kjipt på den tiden, men var mye syting fra folk som har geeka DoTA i flere år, bare fordi man nettop hadde starta.

Håper at de har fiksa det slik at noobs får spille med noobs i alle fall :)

Laster ned på nytt as we speak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...