Wrathmont Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er en innebygd forsinkelse i motoren (langt mindre enn i starten av betaen), det er tregere turn rate på heltene, og småting med animasjonen gjør at spillet føles litt mer grøtete enn hon. I tillegg har de en lang vei å gå med lyd, responsen på når et slag/prosjektil treffer en enhet er nesten fraværende. Nå har hon sine egne problemer, så jeg skal som sagt spille begge, men å påstå at spillene er 100% like var bare relevant i hon sin betafase (på den tiden icefrog var innvolvert i spillet) Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Begynner å bli meget lei picking i Midwars.. spammer jo som bare det på heroen jeg skal være, men ikke snakk om at jeg får den.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Handler jo om beregning. HVis du spammer så er det jo ikke sikkert at du trykker akkurat når picking begynner. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Savner allrandom i midwars, fatter ikke hvorfor det i det minste ikke er i public game options. Er jo det som er selve man up modusen Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Flint er latterlig OP i Mid-Wars. men fy faen å gøy den game-moden er.! Flint er, imo, stort sett god tidlig i runden. Straks alle og hvermann får råd til litt HP og en Barbed Armor, blir de fleste singletarget carries relativt udugelige. Supporthelter med tankbuilds er de nye carries! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Vet at denne er litt gammel, og at Dota2 sikkert har fått mindre input lag siden denne ble laget, men poenget kommer godt frem. For min del er det slike ting som gjør det vanskelig å gå over fra hon til dota. Dette, samt at det er nesten umulig å se noen effekt på ghost marchers(phase boots ?) når man bruker dem. http://www.youtube.com/watch?v=n0YQP4TQdsA Savner også AR i midwars. Det burde vel i alle fall vært mulig å ha det på under PSR games (slik jeg har forstått det er det noe med mapen som gjør dette umulig). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Flint er latterlig OP i Mid-Wars. men fy faen å gøy den game-moden er.! Flint er, imo, stort sett god tidlig i runden. Straks alle og hvermann får råd til litt HP og en Barbed Armor, blir de fleste singletarget carries relativt udugelige. Supporthelter med tankbuilds er de nye carries! Har knust fullfarma tanker som armadon med flint. Han er den beste carryen bortsett fra Doctor. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Flint er latterlig OP i Mid-Wars. men fy faen å gøy den game-moden er.! Flint er, imo, stort sett god tidlig i runden. Straks alle og hvermann får råd til litt HP og en Barbed Armor, blir de fleste singletarget carries relativt udugelige. Supporthelter med tankbuilds er de nye carries! Har knust fullfarma tanker som armadon med flint. Han er den beste carryen bortsett fra Doctor. Har også knust fullfarma Flint som Riftwalker. Det går nok mye på spilleren dog, for den Flinten kan neppe beskrives som den skarpeste kniven i skuffa Doctor har jeg bare møtt et par ganger, men jo... det var ikke trivelige møter. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Vet at denne er litt gammel, og at Dota2 sikkert har fått mindre input lag siden denne ble laget, men poenget kommer godt frem. For min del er det slike ting som gjør det vanskelig å gå over fra hon til dota. Dette, samt at det er nesten umulig å se noen effekt på ghost marchers(phase boots ?) når man bruker dem. http://www.youtube.com/watch?v=n0YQP4TQdsA Savner også AR i midwars. Det burde vel i alle fall vært mulig å ha det på under PSR games (slik jeg har forstått det er det noe med mapen som gjør dette umulig). Jeg har ikke lyst å gjøre dette til en hon vs dota-tråd, men jeg kan ikke la slike trollevideoer stå usvart. Ja på dota2 er det vanskeligere å lasthitte og å bruke spells til det fulle potensiale, fordi animasjoner tar lengre tid, men det er ikke delay i spillet i seg selv. Test selv med en stopperklokke da. Det er bare uvante helter og animasjoner, det tar en uke og du tenker ikke over det. Er en grunn til at competativ hon har dødd ut og gått over til dota, og det er ikke fordi mulighetene for seriøs spilling er dårligere. Endret 14. mai 2012 av aluxez Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død. Men dette er HoN tråden, synes dere kan la Dota2vsHoN ligge da det er en fruktløs diskusjon, eventuellt ta den i en annen tråd. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død.Uenig. Men dette er HoN tråden, synes dere kan la Dota2vsHoN ligge da det er en fruktløs diskusjon, eventuellt ta den i en annen tråd. Enig. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Randomet nylig Succubus i mid wars, immortal lett. Daua vel først på 19 kills, fordi jeg ble cocky med doombringer mot en valk. Hadde jeg bare brukt mesmerize på ham hadde han blitt nummer 20. Mid wars kunne nok vært ganske gøy, men forskjellen på heltene blir ganske ekstrem der, og uten noen form for rating diskriminasjon(?) blir det alt for mange ufattelig dårlige spillere. Jeg surfer stort sett rundt på 1700 rating til vanlig, med solo queing. Å spille med 1400 og nedover i mid wars blir fryktelig kjedelig. Det er en innebygd forsinkelse i motoren (langt mindre enn i starten av betaen), det er tregere turn rate på heltene, og småting med animasjonen gjør at spillet føles litt mer grøtete enn hon. I tillegg har de en lang vei å gå med lyd, responsen på når et slag/prosjektil treffer en enhet er nesten fraværende. Nå har hon sine egne problemer, så jeg skal som sagt spille begge, men å påstå at spillene er 100% like var bare relevant i hon sin betafase (på den tiden icefrog var innvolvert i spillet) Hva er egentlig hons problemer, bortsett fra ganske begredelig community? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hva er egentlig hons problemer, bortsett fra ganske begredelig community? s2 games Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død.Uenig. Skjønner ikke helt hva du baserer dette på. Etter hva jeg skjønner og ser er det omtrent større enn noen gang etter en liten "død-periode". Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død.Uenig. Skjønner ikke helt hva du baserer dette på. Etter hva jeg skjønner og ser er det omtrent større enn noen gang etter en liten "død-periode". Nesten alle de gode lagene har jo switchet? - Online Kingdom (Mag1x, Powzilla, Akke, Loda) - fnatic (Fly, NoVa, N0tail, Era) - mouz (Rexi, Wehsing, Dement, Trixi) - Lions (Fittske, Reelo, Mynuts (tror også Skyzoe har begynt å spille DotA 2 nå)) - Empire (Phe`v, Scandal, Leen, GuessWho, Nooblike, Uniqfazer) - EG/SK/WHP (chu, FujiApples, Yoda, Dodo, Fogged, Tabako, JoshP osv.) - Diverse spillere som Bassets, Or1m, ChubbyChris, h4nni For å nevne noen. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fnatic er fortsatt med i HON de har ikke gått helt over. Skal og stille i Dreamhon turneringen. Og H4nni er fullverdig fnatic medlem. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død.Uenig. Skjønner ikke helt hva du baserer dette på. Etter hva jeg skjønner og ser er det omtrent større enn noen gang etter en liten "død-periode". Nesten alle de gode lagene har jo switchet? - Online Kingdom (Mag1x, Powzilla, Akke, Loda) - fnatic (Fly, NoVa, N0tail, Era) - mouz (Rexi, Wehsing, Dement, Trixi) - Lions (Fittske, Reelo, Mynuts (tror også Skyzoe har begynt å spille DotA 2 nå)) - Empire (Phe`v, Scandal, Leen, GuessWho, Nooblike, Uniqfazer) - EG/SK/WHP (chu, FujiApples, Yoda, Dodo, Fogged, Tabako, JoshP osv.) - Diverse spillere som Bassets, Or1m, ChubbyChris, h4nni For å nevne noen. Mange av de du har nevnt har jo ikke byttet engang... Alle på fnatic som du nevner spiller fortsatt HoN. Fittske spiller HoN, tror også jeg har sett mynuts for litt siden, h4nni spiller for fnatic. Faktum er at det skjer mer på HoN nå enn før, flere ser på honcast også enn før. Og nesten hver dag denne uka har det vært godt over 100K logget inn. Og det er vel noen som du nevner som har gått til LoL mainly. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Competativ spilling i HoN er jo langt fra død.Uenig. Skjønner ikke helt hva du baserer dette på. Etter hva jeg skjønner og ser er det omtrent større enn noen gang etter en liten "død-periode". Nesten alle de gode lagene har jo switchet? - Online Kingdom (Mag1x, Powzilla, Akke, Loda) - fnatic (Fly, NoVa, N0tail, Era) - mouz (Rexi, Wehsing, Dement, Trixi) - Lions (Fittske, Reelo, Mynuts (tror også Skyzoe har begynt å spille DotA 2 nå)) - Empire (Phe`v, Scandal, Leen, GuessWho, Nooblike, Uniqfazer) - EG/SK/WHP (chu, FujiApples, Yoda, Dodo, Fogged, Tabako, JoshP osv.) - Diverse spillere som Bassets, Or1m, ChubbyChris, h4nni For å nevne noen. Mange av de du har nevnt har jo ikke byttet engang... Alle på fnatic som du nevner spiller fortsatt HoN. Fittske spiller HoN, tror også jeg har sett mynuts for litt siden, h4nni spiller for fnatic. Faktum er at det skjer mer på HoN nå enn før, flere ser på honcast også enn før. Og nesten hver dag denne uka har det vært godt over 100K logget inn. Og det er vel noen som du nevner som har gått til LoL mainly. Å si at mer skjer i HoN om dagen er vel litt å ta i, når 50% av spillerne er nå asia som har fått egne servere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Når det gjelder konkurranser og antall seere er det ikke å ta i. I tillegg har man jo nå Dreamhon, som er rimelig stort. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Wow midwars! velkommen etter! Midwars har eksistert i dota siden 2003. MIDWARS = OM i dota! OM = ONLY MID MODE! Hon ble laget fordi det var mange maphackere i dota. Dermed gikk de fleste dota spillerne over til Hon fordi det var ikke mulig å hacke i Hon. Nå går de fleste hon spillerne tilbake til Dota 2. Jeg vil tippe at 70% av Hon spillere som originalt spilte Dota før de gikk over til Hon på grunn av maphackers i Warcraft 3 vil gå tilbake til Dota 2. Hon = 100% rent kopi av dota! Du er kanskje ett år for seint ute med håpløse poster som dette... Ps: De aller fleste kommer til å spille begge to. Dota 2 har en haug med helter jeg savner, og ikke den håpløse strenght hero dominansen. Problemet er delay og lag, det er som å spille under vann, så helt uaktuelt å gå fulltid over dit. On topic, defiler og pharaoh er to undervurderte midwar helter. Dota 2 har ikke noe lagg. Du får kun lagg hvis du spiller på US WEST eller ASIA! EUROPE server har null lagg. US EAST lagger litt men spillbar. Er du redd for å ikke få deg venner ingame i dota2? Grunnet til at "midwars" har blusset opp igjen er det faktum at s2 har laget ett eget map for det, med andre finesser som awards(helt tullete imo) for akkurat denne sjanmgeren. OM/midwars har også eksistert siden closedbeta i hon kiddo. Og dota var heller ikke først ute med "OM" det var starcraft sin dota, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå