Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Spilte nettopp mitt første Midwars game etter patchen. Fikk en del kjappe kills og kjørte Steamboots -> Shroud -> Sb lvl 3 -> Genjuro -> Savage -> Wingbow.

Liker å kjøre den builden på Flint i stedet for å gå Frostburn og splitte til Frostwolf skull og Geo.

Lenke til kommentar

Har lagt meg til vanen med å kjøre phased boots uansett hero i mid-Wars:P

Tenkte at folk kanskje kunne lage en liste på de 5 heroene man synes er sterkest i mid-wars akkurat nå. Tenkte litt på det, og er faktisk 5 som stikker seg ut, rekkefølgen er random.

Flint Beastwood

Devourer

Artillery

Doctor Repulsor

Riftwalker

Alle disse er helt latterlig gode i mine øyne.

Lenke til kommentar

Pleier aldri personlig å banne devourer. Sterk, ja definitivt, men gamene blir mer interessante med devo synes nå jeg.

Mid wars game moden var forøvrig overraskende morro. Synes S2 har gjort en god job med mappet og "blind ban"-picking mode

Lenke til kommentar

Blir det egene stats for Mid-Wars eller noe? Ser jo nesten sånn ut når en joiner Mid-Wars games, for når jeg prøvde i går så stod det bare '-' der og ikke noe annet.

De blir heller ikke registrert under siste games played.

Lenke til kommentar

Wow midwars! velkommen etter! Midwars har eksistert i dota siden 2003.

MIDWARS = OM i dota! OM = ONLY MID MODE!

Hon ble laget fordi det var mange maphackere i dota. Dermed gikk de fleste dota spillerne over til Hon fordi det var ikke mulig å hacke i Hon. Nå går de fleste hon spillerne tilbake til Dota 2. Jeg vil tippe at 70% av Hon spillere som originalt spilte Dota før de gikk over til Hon på grunn av maphackers i Warcraft 3 vil gå tilbake til Dota 2. Hon = 100% rent kopi av dota!

Lenke til kommentar

Hon ble laget fordi det var mange maphackere i dota. Dermed gikk de fleste dota spillerne over til Hon fordi det var ikke mulig å hacke i Hon. Nå går de fleste hon spillerne tilbake til Dota 2. Jeg vil tippe at 70% av Hon spillere som originalt spilte Dota før de gikk over til Hon på grunn av maphackers i Warcraft 3 vil gå tilbake til Dota 2. Hon = 100% rent kopi av dota!

Du er kanskje ett år for seint ute med håpløse poster som dette...

Ps: De aller fleste kommer til å spille begge to. Dota 2 har en haug med helter jeg savner, og ikke den håpløse strenght hero dominansen. Problemet er delay og lag, det er som å spille under vann, så helt uaktuelt å gå fulltid over dit.

On topic, defiler og pharaoh er to undervurderte midwar helter.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Du er kanskje ett år for seint ute med håpløse poster som dette...

Ps: De aller fleste kommer til å spille begge to. Dota 2 har en haug med helter jeg savner, og ikke den håpløse strenght hero dominansen. Problemet er delay og lag, det er som å spille under vann, så helt uaktuelt å gå fulltid over dit.

On topic, defiler og pharaoh er to undervurderte midwar helter.

Dota 2 har ikke noe lagg. Du får kun lagg hvis du spiller på US WEST eller ASIA! EUROPE server har null lagg. US EAST lagger litt men spillbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...