Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Testa den nye heroen som kom 3 Februar, på fredag som heter Frenzy... gikk utrolig bra ;D

Annhialation FTW hele teamet...

for dere som lurer silencer vindicator meg med ulti så blir silenced...

Frenzy?, mener du ikke Berzerker. Har selv slitt mot denne "helten", aldri lett å komme seg unna.

Jo du har helt rett, skrev feil, ser du klokkeslettet, så var det skrevet sent på natten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg opptre som en noob her, men er det bare jeg som legger merke til at S2 er mer gira på og lage nye heroes, enn og faktisk nerfe eller fikse bugs på de som virkelig trenger det...? Tok jo flere mnder bare å fikse lyd buggen på mac OS.X

Hvem hero syntes dere er den mest "OP"/ubalanserte?

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg opptre som en noob her, men er det bare jeg som legger merke til at S2 er mer gira på og lage nye heroes, enn og faktisk nerfe eller fikse bugs på de som virkelig trenger det...? Tok jo flere mnder bare å fikse lyd buggen på mac OS.X

Hvem hero syntes dere er den mest "OP"/ubalanserte?

Synes det er relativt greit at de kommer med nye heroes, blir liksom ikke de samme gamle hele tiden, men må vel si meg enig at de nye virker op.. jeg synes egentlig at det burde vært flere maps å spille på, mer å velge i... og en ny vri på selve mappet, at det ikke MÅ være 3 lanes...

de som blir sett på som op er vell Magebane, Swiftblade, Predator, Bloodhunter, scout?... mange kommer selvfølgelig ann på items og farm og generelt hele teamet til slutt da, mange heroes som kan være sykt op med farm, men har du noen av de overnevnte med farm så er det vell ganske GG?..

Lenke til kommentar

Det som blir sett på som OP er ekstremt avhengig av kas bracket ein er i, tipper f.eks. at Devilaxe er sub ~1500/1600 pga lista.

Eit godt eksempel på ting som blir sett som på forskjellig er jo han med fuglen, silencing shot, traps og ulvane som følger etter to nærmaste ( Lenge sidan eg har spelt, gløymte navnet... ). I lavare brackets var han sett på som noko svak, mens høgare så blei han sett på som litt for kraftig.

Lenke til kommentar

Det som blir sett på som OP er ekstremt avhengig av kas bracket ein er i, tipper f.eks. at Devilaxe er sub ~1500/1600 pga lista.

Eit godt eksempel på ting som blir sett som på forskjellig er jo han med fuglen, silencing shot, traps og ulvane som følger etter to nærmaste ( Lenge sidan eg har spelt, gløymte navnet... ). I lavare brackets var han sett på som noko svak, mens høgare så blei han sett på som litt for kraftig.

altså, alle de blir jo eid av teamplay, haru en tempest, sammenbundet med keeeper/magmus/hag eller noe såklart... men bare å ha sagt det, tenk deg feks dampeer endgame, det er jo bare dass uansett... spiller mest på 1650 ish, var på 1750 da jeg spilte med noen venner i november/desember. nå som jeg spiller solo går det egentlig bare nedover, alltid noen som går afk, dc'er eller feeder typ av noe slag.. kjipt

men en damp lvl 11 med lik farm som en mb lvl 11, kan ikke si noe på at mb er op da 2-3 slag og damp får ikke kasta noe, pga mana

Endret av devilaxe
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dårlig aktivitet her inne for tiden. Har vært uten data og HoN i 3 måneder, men nå er jeg igang igjen. Spilte nettop med en Pebbles som mente det bare fantes supprt/tank/carry. Ikke noe annet.

Spilt masse Blacksmith, og det er jo en utrolig morsom og bra hero. Eier strength heroes lett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...