Lixxon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Testa den nye heroen som kom 3 Februar, på fredag som heter Frenzy... gikk utrolig bra ;D Annhialation FTW hele teamet... for dere som lurer silencer vindicator meg med ulti så blir silenced... Frenzy?, mener du ikke Berzerker. Har selv slitt mot denne "helten", aldri lett å komme seg unna. Jo du har helt rett, skrev feil, ser du klokkeslettet, så var det skrevet sent på natten! Lenke til kommentar
simensr Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 "Been there, done that" : D Lenke til kommentar
gholie Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Aaaaaah, mods, tullete at slikt er lov! ( Tenker her på range indicators, ikkje UI mods. ) Edit: @Devilaxe Endret 6. februar 2012 av gholie Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Veldig godt hjelpemiddel i starten for å få en feeling på range på ting. Da dette ofte setter ut folk. Skrudd av mine selv etter å spilt i en tourny sak Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Trenger noen å game med! DRITT lei av å spille solo matchmaking... Legg meg gjerne til. Kaller meg Tomma! Sure kan gjerne legge deg til også alltid gøy å spille med nye folk gjerne add meg å Wooteman Lenke til kommentar
An0nymous Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nå skal ikke jeg opptre som en noob her, men er det bare jeg som legger merke til at S2 er mer gira på og lage nye heroes, enn og faktisk nerfe eller fikse bugs på de som virkelig trenger det...? Tok jo flere mnder bare å fikse lyd buggen på mac OS.X Hvem hero syntes dere er den mest "OP"/ubalanserte? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nå skal ikke jeg opptre som en noob her, men er det bare jeg som legger merke til at S2 er mer gira på og lage nye heroes, enn og faktisk nerfe eller fikse bugs på de som virkelig trenger det...? Tok jo flere mnder bare å fikse lyd buggen på mac OS.X Hvem hero syntes dere er den mest "OP"/ubalanserte? Synes det er relativt greit at de kommer med nye heroes, blir liksom ikke de samme gamle hele tiden, men må vel si meg enig at de nye virker op.. jeg synes egentlig at det burde vært flere maps å spille på, mer å velge i... og en ny vri på selve mappet, at det ikke MÅ være 3 lanes... de som blir sett på som op er vell Magebane, Swiftblade, Predator, Bloodhunter, scout?... mange kommer selvfølgelig ann på items og farm og generelt hele teamet til slutt da, mange heroes som kan være sykt op med farm, men har du noen av de overnevnte med farm så er det vell ganske GG?.. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Av de heroene du listet opp er det vel bare Magebane som er bittelitt OP. Bloodhunter må vel være en av de svakeste. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Scout, bh, pred, swift er ikke op. Magebane er den hardeste carry pdd etter mitt syn, men er ikke op. Er ikke op bare fordi en hero blir rågod på slutten. Er liksom litt av poenget med spillet. Endret 7. februar 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
gholie Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det som blir sett på som OP er ekstremt avhengig av kas bracket ein er i, tipper f.eks. at Devilaxe er sub ~1500/1600 pga lista. Eit godt eksempel på ting som blir sett som på forskjellig er jo han med fuglen, silencing shot, traps og ulvane som følger etter to nærmaste ( Lenge sidan eg har spelt, gløymte navnet... ). I lavare brackets var han sett på som noko svak, mens høgare så blei han sett på som litt for kraftig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Emerald Warden er bra uansett bracket. Er bare sånn at det er folk ikke klarer han. Det beste eksempelet er kanskje rhapsody. Super support, men på lavere mmr er hun ikke spesielle populær fordi hun er vanskeligere en feks witch slayer. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Det som blir sett på som OP er ekstremt avhengig av kas bracket ein er i, tipper f.eks. at Devilaxe er sub ~1500/1600 pga lista. Eit godt eksempel på ting som blir sett som på forskjellig er jo han med fuglen, silencing shot, traps og ulvane som følger etter to nærmaste ( Lenge sidan eg har spelt, gløymte navnet... ). I lavare brackets var han sett på som noko svak, mens høgare så blei han sett på som litt for kraftig. altså, alle de blir jo eid av teamplay, haru en tempest, sammenbundet med keeeper/magmus/hag eller noe såklart... men bare å ha sagt det, tenk deg feks dampeer endgame, det er jo bare dass uansett... spiller mest på 1650 ish, var på 1750 da jeg spilte med noen venner i november/desember. nå som jeg spiller solo går det egentlig bare nedover, alltid noen som går afk, dc'er eller feeder typ av noe slag.. kjipt men en damp lvl 11 med lik farm som en mb lvl 11, kan ikke si noe på at mb er op da 2-3 slag og damp får ikke kasta noe, pga mana Endret 8. februar 2012 av devilaxe Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er jo ikke op. Det er jo bare dårlig picks. Mot en Magebane plukker man heroes som tåler mye og krever lite mana, feks legionaire. At noen heroes er bedre enn andre er jo meningen, og det er måter å countre en MB. Er ikke insta tap mot han. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 En hero som tåler mye og krever lite mana, har sannsynligvis lav mana pool og blir oom på 3 slag. For å slå en magebane trenger man stuns og burst damage, og man bygger sheepstick/hellflower. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Legio trenger ikke mana for å være effektiv. Super bra i lane mot mb. Men ja, sheepstick/hellflower er must mot mb. Spilte en kamp med mb i helga, 22-0, ingen hadde hverken flower eller stick. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dårlig aktivitet her inne for tiden. Har vært uten data og HoN i 3 måneder, men nå er jeg igang igjen. Spilte nettop med en Pebbles som mente det bare fantes supprt/tank/carry. Ikke noe annet. Spilt masse Blacksmith, og det er jo en utrolig morsom og bra hero. Eier strength heroes lett Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dota2 har vel absorbert scenen, i hvert fall de mer competative spillerne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Skjønner ikke helt det egentlig, Dota2 skuffet meg stort. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hon har i mine øyne best engine, nettkode, ui, gameplay og lobby, men dota 2 vokser på meg jo mer jeg spiller det. Problemet med HoN er at S2 har gått fullstendig bananas med å kun lansere nye heroes og alt avatars og ingenting annet. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja alt for mye nytt hele tiden. Jeg sluttet å spille da de gjorde spillet gratis og lagde en ny helt i uken. Dota2 gir meg håp om at vi igjen kan få et samlet moba-community ighen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå