Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt Dota 2, men jeg er meget skuffet ut ifra det jeg har sett. Skal seff teste det, men ser ut som en rimelig no go for meg. HoN for lyfe ser det ut som! Ang zephyr saken så er han en grei carry, men langt ifra den sterkeste. En super easy counter for han er shieldbreaker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Sånne runder er digge :p

Kjørte 12/3/28 med tempest her om dagen. Som eneste support og wardbitch (kjøpte vel til sammen 28 wards eller noe) er det ikke dårlig, spesielt siden tempest er så utsatt for å dø. Hadde to på laget som var elendige, men takket være min heroiske innsats gikk det akkurat i mål :p /flex

Men det å ikke dø en eneste gang i løpet av en match er likevel ekstra godt gjort, i alle fall med så mange kills.

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite aktivitet her for tida?? Er på utkikk etter en billig bærbar, som kun skal spilles HoN på, samtidig som Skype kjører.

Budsjett: ~4000,-

https://prisguiden.no/produkt/toshiba-satellite-l755d-21j-151494/detaljer f.eks.?

Kan til nød vurdere denne: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-x53sc-sx496v/162108.3003/ , om den er verdt penga.

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

HoN er latterlig dårlig optimalisert, og så vidt jeg husker er det spesielt dårlig til å utnytte RAM. Men, med 8gb er du godt i mål (jeg kjører 4).

Kan ikke noe serlig om prosessorer og skjermkort til laptoper, men jeg ville være overrasket om HoN ikke gikk på den laptopen.

Lenke til kommentar

Ble vel fortalt her at grunnen til at hon ofte oppleves sakte i ting og tang i menyer\oppstart\loading er pga kun kodet for 1 kjerne eller noe.

Tipper og det meste av nye pcer kjører spillet lett, dog kanskje ikke med max effekter.

Lenke til kommentar

HoN kommer til å crashe minst hvert andre game hvis du har 2 GB RAM (eller mindre), De fleste med mer RAM og 64 bit OS vil ikke legge noe særlig merke til det.

HoN har også blitt gradvis værre på dårligere PC'er. Craptopen min kjørte spillet helt fint i beta, nå er det 30% sjanse for at spillet crasher i et game.

Lenke til kommentar

Testa den nye heroen som kom 3 Februar, på fredag som heter Frenzy... gikk utrolig bra ;D

Annhialation FTW hele teamet...

for dere som lurer silencer vindicator meg med ulti så blir silenced...

Frenzy?, mener du ikke Berzerker. Har selv slitt mot denne "helten", aldri lett å komme seg unna.

Endret av simensr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...